Sex cu frişcă şi coniac


1Ideea de a pipera puţin viaţa noastră amoroasă i-a venit logodnicei mele, iar eu am acceptat imediat. Ideea în sine nu era rea iar faptul că sunt deschis la nou m-a entuziasmat foarte mult. După un duş răcoritor, amândoi eram pregătiţi să aducem elementele noi în relaţia de cuplu.

Eram amândoi dezbrăcaţi, Lory mi-a spus să mă fac comod în pat în timp ce a intrat în baie având în mână o plasă de hârtie. Se prefigura o noapte fierbinte, deja mi-o imaginam îmbrăcată cu o anumită costumaţie. Uşa de la baie s-a deschis, a scos doar capul şi mi-a spus să închid ochii şi mai ales să nu trişez.

Stăteam întins pe pat, cu picioarele uşor desfăcute, penisul semi erect, cu ochii închişi. … Uşa s-a deschis, fiecare pas făcut pe parchet mă ajuta să determin cât de aproape este de mine, de marginea patului. Trebuia să văd surpriza, la cererea ei am deschis ochii. Lângă pat se afla Lory cu spatele la mine, uşor arcuită cu posteriorul către mine. Imediat am pus mâna pe fesele ei oftând în sinea mea.

Mi-a plăcut ce văd. La întrebarea ce părere am, în timp ce făcea piruete în faţa mea, am început să o scanez din cap până în picioare. Avea o costumaţie provocatoare, incitantă. Un furou plasă de culoare neagră ce îi acoperea puţin fesele, o pereche de chiloţei negrii din plasă, o pereche de ciorapi de aceeaşi culoare tot din plasă ce îi acoperea jumătate din coapse, încălţată cu o pereche de pantofi cu toc înalt, roşii. Arată splendid.

M-am ridicat, am strâns-o în braţe şi am început să ne sărutăm cu foc. Penisul era tare acum, mâna ei s-a jucat cu el tot timpul, iar eu i-am gâdilat uşor labiile. Eram gata de acţiune, dar ce atâta grabă… părea să-mi transmită. În timp ce aveam ochii închişi, Lory a aşezat pe noptiera de lângă pat un pahar de coniac, de bună calitate. Am fost răpit de modul cum a fost ea îmbrăcată încât nu am sesizat acel pahar.

După ce şi-a dat jos chiloţeii, a luat paharul şi s-a dus către fereastră, eu aveam misiunea să aduc o pernă să o aşez jos, în dreptul ferestrei. Nu mi-a trebuit mult să înţeleg ce doreşte. Paharul l-a aşezat pe podea, apoi s-a întors cu spatele la mine arcuindu-şi spatele cu posteriorul către mine. M-am aşezat în genunchi pe pernă, i-am desfăcut puţin picioarele. Într-o clipă gura s-a lipit de păsărica ei.

Limba şi-a făcut loc în vagin, stătea sprijinită cu mâinile de pervaz, gemea uşor şi suspina, lăsându-se mai mult către fereastră, iar posteriorul era mai aproape de mine. Încercam să-mi fac loc cât mai mult între picioarele ei. I-am prins labiile cu buzele, trăgeam uşor de ele… piciorul drept l-a ridicat ţinându-l în aer, gura îmi era lipită de vulvă … suspina intens în timp ce îşi mişca bazinul în sus şi în jos, frecându-şi labiile de buzele mele.

La un moment dat s-a oprit din mişcări, s-a întors către mine şi s-a aşezat în genunchi, în faţa mea. Braţele ne-au cuprins unul pe altul, gurile s-au unit într-un sărut lung… parcă fără sfârşit. Cu greu ne-am oprit. M-a sărutat pe gât, pe piept. În acel moment m-am ridicat în picioare în faţa ei. Mi-a prins penisul şi l-a sărutat la vârf. Din paharul aflat la podea a luat cu degetele şi m-a stropit cu acea licoare. Era puţin rece şi parcă mă pişca puţin. Îmi lingea mădularul cu poftă, buzele îl sugea cu foc… din când în când mai adăugă câţiva stropi la vârf.

O priveam încântat… mi-am trecut mâna prin părul ei, mângâind-o uşor pe cap. Pe zidul din spatele meu se afla o oglindă înaltă. A fost încântată să se vadă în oglindă în timp ce buzele şi limba îmi alintau glandul. Eram destul de excitat, eram pregătit ca niciodată să o pătrund adânc în vagin. Am ajutat-o să se ridice în picioare. Dintr-o mişcare am luat-o pe braţe şi am aşezat-o pe pat. I-am zărit satisfacţia în colţul gurii după acest moment.

S-a făcut comodă, imediat m-am aşezat peste ea. Ne-am sărutat puţin. Niciodată nu mă satur de gustul vaginului ei, am dorit să o mai gust puţin. M-am dus direct între picioarele ei larg desfăcute… limba îi alinta labiile şi clitorisul… aahh… mâna ei se juca în părul meu, ca un şarpe îmi mişcam limba… de-a lungul feminităţii ei. Niciodată nu-i suficient dar m-am oprit, vroiam să simtă penisul meu tare, dur.. adânc. Am intrat.

Pupăcioşi din fire nu am rezistat tentaţiei să ne sărutăm lung şi pofticios. După câteva mişcări dute vino, parcă de încălzire, am rămas adânc în interior, mi-am căutat ritmul mişcărilor, pubisurile se frecau unul de altul… gemea uşor, penisul o atingea la capăt. I-am eliberat gura să se poată concentra. Am început să o sărut pe gât şi umăr. Şi-a pus mâinile pe fesele mele, mă ajuta să-mi găsesc ritmul… suspina mult, mai intens… ritmul devenise mult mai alert. Pentru câteva momente am crezut că nu mai respiră, suspinele nu se mai auzeau… apoi am auzit glasul ei… – E bine… Mişcările au devenit mult mai alerte… respira uşor, era extrem de concentrată… aaahhh… a fost descătuşarea. Mâinile ei mi-au cuprins trupul, mă ţinea strâns în timp ce gâfâia puternic. Atunci m-am oprit… adânc.

După ce şi-a mai revenit puţin, ne-am sărutat câteva minute apoi m-am dus între picioarele ei să-i gust seva dulce acrişoară. Limba cotrobăia uşor în interior. Lory mi-a amintit că mai are ceva special lângă geanta ei. Era vorba de un tub plin de frişcă. Abia aşteptam să o gust. Ca să nu murdărească furoul, am ajutat-o să se dezbrace.

Am agitat puţin tubul… apoi mi-am făcut de cap. Întâi i-am pus puţină frişcă pe buze, au urmat sfârcurile. Gemea uşor, era încălzită iar frişca puţin cam rece. Frişca de pe buze a fost prima pe care am savurat-o într-un sărut scurt. Fiecare sfârc l-am luat pe rând între buze, savurând mică porţiune cu frişcă.

2Pe abdomen am pus puţin, cât să cuprind dintr-un sărut. Clitorisul roşu de excitare a fost următoarea oprire… ahhh… a fost reacţia ei când a simţit crema rece în zona intimă. Buzele mele fierbinţi a mai atenuat disconfortul. Am pus din nou, pe toată lungimea labiilor. Reacţia ei a fost mai intensă. Gustul dulce s-a amestecat cu gustul feminităţii… mă privea încântată când limba culegea puţin câte puţin din frişcă.

Aşezat pe burtă aveam o poziţie favorabilă pentru că ea să aibă un orgasm cu ajutorul buzelor şi limbii mele. Ştia că-mi doresc să o satisfac oral. I-am amintit că doresc să-i produc unul, dar aveam nevoie de ajutorul ei să îmi direcţioneze mişcările, în funcţie de intensitatea plăcerii. Gura s-a lipit de vulvă… limba a sondat puţin în interior. I-am căutat clitorisul… se plimba în sus şi în jos. Lory a început să-şi mişte uşor bazinul, frecându-se de buzele mele.

Palmele se jucau în părul meu, mă privea cu gura semi deschisă, buzele şi limba îi stimula labiile şi clitorisul. A început să se mişte mai repede, simţeam furnicături în buze. Limbajul trupului împreună cu mişcările ei din ce în ce mai energice m-a făcut să cred că este pe drumul cel bun. Picioarele s-au strâns, capul mi-a fost prins între coapsele ei. M-a strâns puţin, m-a eliberat … apoi m-a ţinut captiv… gemea uşor, apoi brusc… aaahhh… S-a oprit din mişcări, pulpele mă ţineau strâns, cu limba am continuat să îi biciuiesc labiile şi clitorisul.

Am fost mulţumit de mine, îmi doream să-i provoc un orgasm prin cunilingus, un fel de răsplata la modul cum îmi provoacă ea mie orgasmul prin felaţie… de tremur tot minute bune până îmi revin. “Motănelul” meu, cum îmi alintă penisul, era dornic să simtă dulcele rece şi buzele ei fierbinţi. Mi-a spus să mă fac comod, a luat tubul, la agitat puţin. Întâi l-a sărutat la vârf, a coborât până la scrot. Gura se lipise, simţeam limba cum mă gâdilă pe testicule. A început de jos, a pus puţină frişcă… cu o plăcere deosebită a cules totul, apoi încă o dată.

Îmi ţinea penisul cu o mână, frecându-l uşor… testiculele golaşe se bucurau de o atenţie specială. Frişcă rece apoi buzele fierbinţi care le încălzeau… o senzaţie minunată. A urcat către vârf, sărutând… până la sus. Senzaţia de rece am simţit-o din nou, a pus puţină frişcă pe măciulie. L-a prins între buze, frişca a dispărut imediat. Buzele îmi acaparase glandul… îşi mişca capul în sus şi în jos, intrase aproape jumătate.

Cu o mână îl ţinea de la bază. Aveam picioarele încordate, ştiam că vrea sămânţa mea. Avertizarea că voi ejacula nu a impresionat-o, mai mult chiar a determinat-o să mărească viteza. Eram destul de excitat, cu mâna stângă îi direcţionam mişcările, cât de repede şi adânc să intre… îi simţeam limba ce mă gâdila la vârf, mă încordasem tot… mai aveam puţin… aahhh… sămânţa a ţâşnit puternic, o parte s-a scurs pe abdomen, restul a fost cules de gura ei pofticioasă.

M-am simţit minunat. Iar seara nu era pe terminate, a fost doar începutul unei lungi nopţi de dezmăţ, pasiune şi plăcere cu multe orgasme pentru ea.

Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

