Te voi iubi intens… de fiecare dată (3)


1… Aproape că mă lăsasem cu toată greutatea peste ea. O vedeam cum îşi încleşta pumnii apucând cearceaful, mototolindu-l… mişcările erau mai rapide, scârţiitul patului începuse să devină enervant. Trebuia să ne deplasăm din acel loc, să găsim o altă poziţie. M-am ridicat de pe ea, aveam în minte să-i propun să încercăm poziţia ei favorită… ea deasupra, să mă călărească. Nu am apucat să spun ceva… imediat mi-a comunicat că plăcerea ei este să încercăm canapeaua de sub noi.

De ce nu, am spus eu… deşi şi mie îmi făcuse cu ochiul de când am intrat în cameră. La cererea ei, m-am aşezat pe canapea, a urmat ea în braţele mele. Ador modul cum mă săruta, nu vroiam să se termine vreodată. Încet şi-a mutat atenţia către alte părţi ale corpului. … Săruturi pe gât, pe piept… a ajuns la abdomen.. s-a scurs uşor pe mine până a ajuns în genunchi lângă canapea, delicat mi-a prins penisul cu o mână… l-a sărutat la vârf, apoi, către lateral, limba se juca cu măciulia… aveam o privelişte excepţională, o priveam în extaz… a coborât, pe toată lungimea până la scrot şi înapoi până la vârf.

Buzele s-au mulat în jurul glandului… mişcările capului în sus şi în jos erau hotărâte. Aveam picioarele uşor desfăcute, între ele se afla ea în genunchi, oferindu-mi clipe de vis. Ştiam că nu pentru asta a vrut să încercăm canapeaua, era de aşteptat să vină momentul să se urce în braţele mele. Aşa s-a şi întâmplat, la scurt timp… s-a ridicat uşor, oferindu-mi câte un sărut din loc în loc… până a ajuns la gura mea.

S-a urcat în braţele mele, aşezându-se direct în penis. Gura flămândă cerşea sărutul meu… gurile s-au unit, limbile dansau, frecându-se una de alta. Sânii ei micuţi i-am prins cu palmele. Am tras de iei, i-am smotocit… sărea pe mine, penetrând-o adânc. S-a oprit când a ajuns până la capăt. Îşi freca pubisul de al meu. Poziţia m-a încurajat să-i cuprind sfârcurile cu buzele. Sugeam delicat, limba se juca cu ei.

M-a surprins puţin când mi-a sugerat să o muşc de sfârcuri. Am avut o tentativă, dar mai mult cu teamă, să nu-i las semne nedorite. Am rămas înlănţuiţi o vreme, dar poziţia nu o avantaja. Rapid ne-am hotărât să urcăm la etaj. Aveam nevoie de mai mult spaţiu de mişcare.

Sus, unul lângă altul… îmbrăţişaţi, ne sărutam cu foc. Ştiam că era nerăbdătoare să simtă penisul meu în interior, însă mai trebuia să reziste puţin. Aveam o poftă să-i gust feminitatea. Cu greu ne-am dezlipit gurile, apoi am sărutat-o pe gât, pe la sâni… rapid către abdomen. Picioarele ei s-au deschis, ştia ce urmează. Gura s-a lipit ca o ventuză… a exclamat încântată. Limba a pătruns… gemea intens, o vedeam cu se foia în pat. Mi-ar fi plăcut să-i ofer plăcerea supremă aşa, dar semnalele ei nu indicau că sunt pe drumul cel bun. Ş-apoi, ea îmi vroia mădularul.

M-am ridicat satisfăcut de gustul interior… m-am aşezat pe spate, urmând să vină ea peste mine. Imediat s-a urcat peste mine. S-a aşezat pe abdomenul meu, aplecată peste mine ne-am sărutat mult, îi mângâiam trupul… pe spate, pe talie… fese, le-am strâns puţin cu degetele. M-am aşteptat să poziţioneze mădularul la intrarea în vagin, numai că… s-a dat mult mai înapoi, până în dreptul genunchilor. S-a aplecat, mâna l-a frecat uşor… buzele l-au cuprins, gura primitoare se juca cu el. Mă simţeam minunat, dacă ar mai fi continuat aş fi avut orgasm. Numai că eu vroiam să mai aibă ea încă unul.

2Nu a fost să frumos să o întrerup din activitate… i-am sugerat să se urce pe mine. Imediat s-a conformat, mi-am potrivitul penisul. A intrat până la capăt. Palmele le-am pus pe fesele ei, apăsam puternic… pubisurile noastre se frecau unul de altul. Ne-am oprit din sărutat, îşi ţinea capul lipit de al meu cu faţa către înainte. Încerca să se concentreze. Am sărutat-o pe gât, la ureche… limba i-a atins lobul, jucându-se cu el. Gemea uşor … şi-a încordat trupul… am simţit asta. Mişcări din ce în ce mai repede… patul scârţia zgomotos, nu puteam să mă opresc… strângeam tare din carnea ei, momentul culminant trebuia să vină… aaahhh… momentul a venit, m-am oprit brusc, adânc în interior. A stat câteva momente sprijinită în mâini apoi s-a prăbuşit peste mine.

Fără să ne spunem un cuvânt am stat împreunaţi până s-a mai liniştit. La fel şi penisul meu, îşi mai pierduse din tărie. Părea sleită de puteri, dar nimic nu a oprit-o să-mi ofere momentul meu suprem. S-a dus direct către penis. Ştia ce doresc. M-am aşezat comod cu pernă sub cap, să am vizibilitate mai bună. S-a aşezat pe burtă între picioarele mele… penisul l-a prins cu o mână, a început să-l sărute mai pasional decât o făcuse până atunci. Buzele şi limba mă răsfăţau, plăcerea mă învăluia… oscilăm între a închide ochii sau a privii în continuare.

Buzele ţuguiate în jurul penisului mă incitau, mişcările au luat avânt puţin câte puţin, mi-am încordat picioarele, ştiam că vă ţâşnii puternic. M-a surprins plăcut momentul când mâna ei stângă mi-a prins mâna şi o ţinea strâns… se mişca mai rapid, eram pregătit să-i ofer sămânţa mea… aahhh… mi-am încordat abdomenul, un strigăt victorios a anunţat ce urma să se întâmple… sămânţa mea a ţâşnit în valuri. Buzele ei mi-au eliberat penisul abia după ce a început să se înmoaie.

A venit către mine, am sărutat-o pe buze în semn de mulţumire, apoi s-a aşezat cu capul pe umărul meu. Întâlnirea era pe cale să se termine, ne-am bucurat câteva momente în braţele celuilalt.

“… mi s-a părut atât de frumoasă zăpadă, mai sclipitoare ca niciodată… o fi din cauză că am fost iubită bine de tot?

… final de poveste…

… citeşte partea întâi…

… citeşte partea a doua…

Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

