Gelozia bat-o vina!


1Cum stăteam noi siguri acasă, stând în pat îmbrăţişaţi, privind la televizor, îmbrăcaţi de vară, eu doar în chiloţi iar soţia într-un petic de material ce-i acoperea trupul şi o pereche de chiloţei, soţiei i-a trecut prin gând că este momentul să-mi adreseze câteva întrebări.

– Dragule, mă mai iubeşti?

– Cum să nu te iubesc?!… Te iubesc!… apoi i-am dat un sărut pe frunte.

Nu a fost suficient şi a continuat:

– M-ai înşelat vreodată? …

– Cum să te înşel, ce vorba este asta?

– Ţi-ai dori să te culci şi cu alte femei?

Ochii văd inima cere, cum se spune în popor. Nu am înţeles de ce trebuia să purtăm această discuţie tocmai în mijlocul acţiunii unui film. De obicei sunt sincer şi deschis la discuţii când vine vorba despre sex, mai ales că la începutul relaţiei a trebuit să o conving să depăşească anumite bariere atunci când avem relaţii intime.

Ideea de a căuta noi orizonturi nu îmi displăcea, numai că, la cât de geloasă şi la cât de posesivă este, nu aveam vreo şansă. Deşi, au fost momente când am spus în glumă că aş vrea sex în trei, când mă întreba ce îmi doresc de ziua mea.

– Mi-ar place să fac sex cu alte femei, dar tu nu mă laşi.

– Cum, vrei să te culci cu alte femei?… m-a întrebat ea sărind ca arsă.

– Tu mai întrebat, eu ţi-am răspuns… ideea de face sex în trei nu este rea.

– Dar poate vreau şi eu să mă culc cu alţi bărbaţi, te-ai gândit la asta?

– În acest caz, trebuie să fie egalitate şi va trebui să accept acest lucru, se poate face sex în patru, schimb de parteneri…

Naiv cum sunt uneori, am crezut că putem să avem o discuţie pe acesta temă şi putem să discutăm ca doi adulţi, dacă hotărâm împreună să facem acest pas ne susţinem unul pe altul, iar dacă nu cădem de acord, uităm de subiect.

A sărit pe mine, aşezându-se cu fundul pe pieptul meu, privindu-mă indignată.

– Ce zici tu că vrei, vrei pizdă? Îţi dau eu pizdă de nu poţi să o duci.

Dintr-o vreme senină, caldă, plăcută… a venit brusc o furtună, cu fulgere şi grindină în relaţia noastră. Mă întrebam cu ce am greşit, chiar nu puteam avea o discuţie relaxată?… mai ales că ea a deschis subiectul.

– Dar eu nu ţi-am spus că vreau, tu ai deschis subiectul… eu mi-am spus părerea, nu vrei… asta e, încheiem discuţia.

– După ce mi-ai spus asta crezi că mă liniştesc aşa uşor. Dacă te prind că te-ai culcat cu alta, ţi-o tai… Vrei pizdă, îţi dau eu pizdă.

Filmul nu mai avea vreun farmec să-l urmăresc, pierdusem câteva scene interesante. În acel moment s-a urcat cu fundul pe fata mea. Ideea să-i fac un cunilingus nu era rea, dar mă incomoda perechea de chiloţei.

Mirosea frumos, îşi freca păsărica de gura mea şi spunea într-una “ia pizdă, linge-mi pizda”. Am dat la o parte marginea chiloţilor să introduc limba în interior… deja penisul era sculat. I-am atins labiile, s-a lăsat peste mine… i-am introdus limba adânc, o mişcăm rapid… avea o poziţie verticală, am apucat-o de pulpe, trăgând şi mai tare către mine.

2Şi-a dat chiloţii jos fără să se ridice de pe mine. Acum aveam acces la tot vaginul ei. S-a aşezat mai bine, labiile apăsau peste buzele mele, limba sonda în interior… îşi mişca bazinul, vaginul se freca de gura mea.

Începuse să-i placă, agitaţia de mai devreme s-a mai domolit, dar nu complet. Plăcerea a luat locul indignării… iar eu mă bucuram de plăcerea unui cunilingus. A început să geamă uşor, am văzut-o când îşi masa sânii, în timp ce “dansa” deasupra mea.

Penisul mă durea de excitare, am tras de chiloţi scoţându-l afară, era mult mai bine. Un 69 ar fi fost ideal în acest moment, dar să nu ne pripim, să-i treacă supărarea.

M-a apucat de păr, ţinându-mi capul fix… s-a lăsat cu toată greutatea ei peste gura mea… aveam limba adânc în vagin… “ia şi linge, vrei pizdă, na pizdă”. Asta se vroia a fi răzbunare, cel puţin aşa am interpretat atitudinea ei. Pentru mine era o răzbunare plăcută… ador să fac cunilingus, întotdeauna am spus că “m-am născut doar pentru asta”… să simt textura labiilor, să-i gust savoarea, sunt fericit când provoc orgasm cu buzele şi limba.

Abia respiram, felul cum era aşezată pe mine îmi oferea puţin aer de respirat. S-a aplecat către înainte, sprijinindu-se în mâini… şi-a poziţionat clitorisul… la fel ca şi mai devreme, s-a lăsat cu toată greutatea… îşi mişca bazinul înainte şi înapoi… aahh… se auzeau puternic gemetele ei… am apucat penisul cu mâna strângă şi am început să-l frec energic.

Era clar că nu va avea loc poziţia 69, iar la cât de mult o cunosc pe soţia mea, nici felaţie nu urma să primesc. Ştiam că dacă ce va avea orgasm, mă va ignora total. Nu o să mai intereseze dacă eu am avut sau nu orgasm.

Mă dureau buzele la cât de repede îşi freca clitorisul de buzele mele… printre picături, abia reuşeam să-l ating cu vârful limbii. Gâfâia şi mai tare… aahhh… a urmat câteva mişcări mult mai rapide apoi s-a oprit… aaahhh… încercând să-şi regleze ritmul respiraţiei.

Tremuram sub ea… am băgat limba adânc, culegeam savoarea intimităţii ei, îmi frecam penisul… orgasmul era aproape. Scena mă excitase foarte mult… ahh… mi-am încordat abdomenul… aahhh… sămânţa a ţâşnit cu putere… pe mine şi pe spatele soţiei mele.

Eram în transă… îmi masam uşor penisul, cu limba adânc în vagin… soţia mea nu dădea semne că vrea să se de-a la o parte prea curând. Era şi ea epuizată după orgasmul avut. Pentru moment nu şi-a dat seama că m-am masturbat, după un timp s-a ridicat de pe mine şi mi-a spus că rămâne să mă “rezolv” singur, pentru că ea nu o să mă ajute în acest sens.

A fost o senzaţie plăcută, sigur se va repeta… pe viitor, să fie învăţătură de mine să nu mai spun chiar tot ce gândesc în materie de sex.

––––––––––-

Citeşte şi:

Virgina … la final (2)

Virgina … la final (1)

––––––––––-

Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

