După faptă şi răsplată (2)


1… se uita fix la mine în timp ce limba se plimba pe toată circumferinţa penisului lui Dragoş… cu mâna stângă mi-a apucat penisul, decalotându-l uşor. Începuse să-mi placă. Speram la mai mult, dar s-a oprit.

– Dragule, asta a fost un bonus… tu nu primeşti nimic. Ţi-ai luat porţia pe ziua de azi, cu Irina, ai uitat? Acum doar priveşti…

M-a lăsat cu ochii în soare. Dragoş a luat-o pe braţe şi a aşezat-o pe pat, cu deschizătura spre mine. S-a aşezat în genunchi, între pulpele ei… Laura şi-a desfăcut larg picioarele. Timpul este preţios şi nu a dorit să-l irosească, s-a afundat cu totul… gemetele intense ale Laurei se auzeau. Cred că tipul are experienţă. … A urcat mai mult de-a lungul patului aşezându-se pe spate. Dragoş s-a dus imediat după ea. Şi-a reluat poziţia între pulpele ei. Se zbătea în pat de plăcere. Îşi arcuia spatele, gemea şi suspina… trăgea de lenjerie. Poate era un pic de actorie, nici un zilele noastre mai bune nu se comporta aşa… sau poate chiar era pe bune.

Şi-a strâns picioarele în jurul gâtului… s-a răsucit către stânga… s-a aşezat peste el. Avea mâinile puse pe zid… ea deasupra lui mişcând din bazin… nu vedeam nimic de unde mă aflam, dar puteam să ghicesc ce se întâmplă. Este poziţia mea favorită pentru cunilingus. Ahhh… ce mult mi-aş fi dorit să fiu eu acolo, în mijlocul acţiunii şi nu doar un simplu spectator.

După un timp s-a ridicat şi s-a aşezat din nou, cu faţa spre mine… să o văd… să mă privească. Îmi arata că trăieşte clipa… îşi mângâia sânii… buzele şi le musca, vârful limbii îl mişca provocator. A dus un deget la gură, l-a lins la vârf… l-a băgat în gura jumătate… îl sugea, gemea intens.

După un timp a părut surprinsă că se joacă cu un deget în condiţiile în care penisul lui Dragoş abia aştepta să fie băgat în seamă. S-a aşezat peste el. I-a prins penisul de la bază, s-a lovit de câteva ori peste gură… se uita la mine în timp ce limbă se plimba pe toată lungimea… de sus până jos… simţeam că penisul îmi plesneşte de excitare… de ce nu eram eu acolo?… buzele l-a prins de măciulie… îl sugea cu poftă.

Zgomotele intense ale plescăitului lui Dragoş rivalizau cu felaţia Laurei. Nici nu mai conta dacă făceau totul exagerat sau trăirile erau atât de intense.

Laura s-a oprit… şi-a aşezat capul pe piciorul lui… s-a încordat toată, se observa la gât… era roşie… aahh… într-un strigăt puternic s-a eliberat. De fiecare dată vrea să aibă orgasm înainte să fie penetrată. Îi place să fie linsă… stimulată cu limba. Rezultatul este mult mai intens pentru ea.

Vizibil satisfăcută s-a ridicat. S-a aşezat lângă Dragoş, iar el peste ea. A intrat rapid. Se sprijinea în braţe… pompând de zor. Atunci am realizat că au uitat să folosească prezervativ… dar gândul mi-a trecut repede. Spectacolul te făcea să-ţi pierzi firul gândirii.

A ridicat fiecare picior al ei şi l-a aşezat pe umărul lui… s-a plecat peste ea. Acum aveam o vizibilitate mult mai bună… în vârful penisului meu şi-a făcut apariţia lichidul seminal… era gata să se scurgă uşor. Nu mai conta ce făceau Laura şi Dragoş, mă gândeam că nu o să scap uşor fără o durere de testicule.

Dragoş obosise… s-a dat la o parte. A ajutat-o să se ridice, apoi i-a indicat să se aşeze cu faţa în jos de-a latul patului. S-a urcat peste ea, sprijinindu-se în coate. A intrat… nu mi-am dat seama în care orificiu. Laura era în extaz… cu ambele mâini a prins lenjeria de pat, trăgând cu putere.

2O săruta pe gât, pe umăr, pe ceafă… o penetra energic… gâfâia din ce în ce mai intens… Laura ţipa la el să nu se oprească… aaahhh… se înroşise toată, trăgea cu dinţii din lenjerie. S-a prăbuşit. Nu a lăsat-o să se bucure de orgasm… el a continuat, strângea din dinţi… mişcări energice… aahhh… aaaa… apoi, epuizat s-a prăbuşit peste ea, a ieşit şi s-a întors pe spate uitându-se spre tavan.

Laura a venit la mine, s-a aşezat în genunchi, mi-a dat jos calusul de la gură.

– Cred că ţi-a fost greu. Nu ţi-am spus tot… m-am distrat puţin pe seama ta. Eu am planificat tot… Irina, ştii că este singură, mereu îmi spune că nu a mai avut un contact sexual de multă vreme… am convins-o să accepte să se culce tine. Ştiam că nu te poţi abţine… de ce crezi că a venit îmbrăcată aşa de provocator la noi?

Aveam gura căscată… eram mut…

-… mi-am zis să nu ne mai ascundem unul de altul… cu Dragoş mă întâlnesc de mai bine de şase luni…

Mă pregăteam să spun ceva… dar nu a mai contat… mi-a prins penisul în gură… cu o mână îl freca energic… buzele alunecau pe gland… repede… mai repede… aahhhh… am explodat în interior… mai puternic ca niciodată.

După ce m-am liniştit… mi-a pus mâinile pe obraji şi m-a sărutat pe buze. M-a dezlegat şi ne-am îmbrăţişat.

… citeste partea intai …

––––––––––-

Citeşte şi:

Spectacol lesbi 2

Spectacol lesbi 1

––––––––––-

Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

