Cum am devenit bisexuală


1Dacă cineva mi-ar fi spus în trecut că voi avea relaţii intime cu o femeie, aş fi spus că are probleme la “mansardă” şi că are neapărat nevoie de un control specializat. Eu, având o relaţie stabilă cu un bărbat viril, ce nu mă dezamăgise. Oricând puteam să afirm că penisul este viaţa mea.

 Viaţa ne rezervă multe surprize, iar până nu ne lovim de ele, nu putem spune cu certitudine cuvântul “niciodată”… nu aş face, nu aş spune. Aşa au stat lucrurile în cazul meu cu prietena mea Margareta. Eu îi spuneam mai simplu… Reta. M-a chemat într-o zi la ea să-mi arate ce lucruri şi-a cumpărat de la mall. Bineînţeles, nu doar să le văd, trebuiau şi probate, schimb de păreri, emoţii şi entuziasm. Îşi cumpărase o pereche de pantofi cu toc înalt, două bluziţe, o fustă business şi o rochiţă „casual” de culoare neagră cu multe floricele colorate, de diferite mărimi.

Momentul mult aşteptat… probatul. După ce Reta a probat produsele m-a invitat să fac acelaşi lucru. Bluzele, nu erau genul meu. Pantofii erau frumoşi dar nu purtam acelaşi număr. Rochiţa… splendidă. Mulată pe corp, până la genunchi. Materialul era foarte uşor şi catifelat. Eram îmbrăcată cu rochia în faţa oglinzii, ridicându-mă pe vârfuri, pentru a simula înălţimea pantofilor cu toc. Cu cât mă uitam mai mult la cum arăt, îmi plăcea şi mai mult. Reta mă încuraja… “ce bine îţi stă, nu-i aşa?”… “ţie îţi vine ca şi turnată”.

Începusem să regret că nu m-am dus şi eu la moll să-mi aleg ceva, iar rochiţa mă încânta foarte tare. Mă uitam entuziasmată în oglindă, rotindu-mă. Trăgeam de timp… câteva momente, apoi urma să mă dezbrac. Atunci Reta a intervenit:

– Văd că rochia îţi stă foarte bine… şi culoarea te prinde. Dacă te încalţi cu un pantof cu toc înalt, eşti mortală. Rochia asta este pentru tine.

– Cum adică, este pentru mine?!

– Am cumpărat-o pentru tine. Peste o săptămână este ziua ta şi nu ştiam ce altceva să-ţi cumpăr.

2M-am entuziasmat atât de tare încât am ţipat de fericire. Am strâns-o în braţe, am pupat-o pe obraz. M-am uitat încă o dată în oglindă… acum rochia era a mea. I-am mulţumit… nu mai ştiu de câte ori… am luat-o din nou în braţe, am vrut să o sărut de fericire… numai că, stângăcia a făcut să o sărut pe buze… dar nu a mai contat… apoi, încă o dată.

A fost un moment, o scânteie care a declanşat pasiunea între noi. Entuziasmul meu s-a diminuat vizibil făcând loc altor senzaţii. Eram îmbrăţişate, sărutul meu a venit mai delicat, mai pasional. L-a acceptat. Ne mângâiam una pe alta… sărutându-ne. Reta m-a ajutat cu fermoarul de la rochie. Am lăsat-o să mă dezbrace… simţeam un gol în stomac, senzaţii că la prima întâlnire. Cred că şi ea trăia aceeaşi senzaţie.

Rochia a alunecat uşor pe podea. Am rămas în sutien şi chiloţi. Din priviri, i-am transmis să continue. M-a sărutat, a tras de bretele de la sutien, trăgându-l în jos sub sâni, apoi l-a desprins lăsându-l sa cada jos. S-a aplecat asupra lor, atingându-i delicat cu palmele şi sărutându-mi uşor sfârcurile.

A coborât mai jos, pe abdomen… s-a lăsat în genunchi… mi-a dat chiloţeii jos. M-a sărutat uşor pe “muntele lui Venus”. Mă ţinea de fese, mă strângea. Am apucat-o de braţe, să o ajut să se ridice… am vrut să o ajut să se dezbrace, dar a fost mai rapidă. Eram amândouă dezbrăcate, îmbrăţişate şi ne sărutam.

M-a prins de mână şi m-a tras după ea… în dormitor. Eram amândouă întinse pe pat, îmbrăţişate… ne rostogoleam, când eu, când ea… deasupra. După un timp ne-am oprit… eu am rămas deasupra. Am apucat-o de braţe şi le-am depărtat de corp, deasupra capului… în semn de supunere. Am sărutat-o pe gât… mai jos… i-am prins sânii, i-am sărutat… era prima dată când atingeam cu buzele sânii unei femei.

I-am prins sfârcurile 3între buze… sugeam la ei şi oftam. Ne priveam una pe cealaltă, fără să ne spunem vreun cuvânt, ne înţelegeam din priviri. Am mers mai departe… pe abdomen, aplicându-i un sărut din loc în loc… mai jos… şi-a desfăcut larg picioarele, oferindu-mi feminitatea în toată splendoarea ei… golaşă, cu un mic fluturaş tatuat.

Fără ezitare, i-am atins vaginul cu buzele… ca într-un sărut… Reta a oftat lung. Mă privea şi îşi muşca buzele… am ajuns la clitoris, stimulându-l cu limba… ah… îşi arcuia spatele, oftând şi suspinând.

S-a ridicat în şezut, m-a apucat de cap cu ambele mâini şi m-a tras către ea să mă sărute. Am vrut să mai continui, dar ea avea alte planuri. Mi-a spus să mă aşez pe spate, apoi s-a întins peste mine, oferindu-mi vaginul şi ea căutându-l pe al meu.

Am apucat-o de fese, trăgeam de ele către mine… limba îi explora interiorul, gustul feminităţii mă invita să continui… Reta se “înfrupta” din mine. Eram în extaz… nu reuşeam să mă concentrez la ceea ce fac.

S-a ridicat în şezut deasupra mea… îşi mişca bazinul, vaginul se freca uşor de buzele mele. Mi-am îndreptat atenţia către clitoris… l-am atins cu vârful limbii, lovindu-l cu repeziciune. Reta mi-a prins sânii, trăgea de ei în toate direcţiile, îi frământa.

S-a ridicat, s-a întors cu faţa către mine şi s-a aşezat înapoi. “Vreau să te privesc”, mi-a spus ea, în timp ce gura îmi era ocupată. Mă privea… aah… îşi mişca vaginul în sus şi în jos. Am apucat-o de sâni, cu degetele o strângeam de sfârcuri… ahh… “intră adânc cu limba…”… m-am conformat, în timp ce ea îşi stimula rapid clitorisul.

Se lăsase peste mine cu toată greutatea… ah… i-am simţit pulpele încordate… îşi arcuia trupul… aahhh… urmat de un ţipăt ce anunţa eliberarea. Pulpele îi tremurau. S-a sprijinit în braţe să nu cadă peste mine. După ce şi-a revenit puţin i-a apărut şi zâmbetul.

4S-a ridicat, a venit la mine şi ne-am sărutat.

– A fost minunat, acum este rândul tău. Fă-te comodă.

S-a aşezat între picioarele mele, cu faţa către mine. S-a dus direct la clitoris, făcând cercuri în jurul său. Un deget l-a băgat adânc în vagin… apoi două, mişcându-le înainte şi înapoi. I-am prins capul între mâini. L-am fixat. Avea buzele lipite de clitoris… “îl sorbea”… zgomotul produs mă excita.

Mi-am strâns pulpele. Nu mai avea scăpare… trebuia să mă “rezolve”. Am luat mâinile de pe capul ei şi am început să-mi masez sânii… aahh… eram aproape. Reta a simţit acest lucru… mişcările degetelor în vagin erau mai rapide… aaaahhh… abia respiram. Nu am crezut că pot avea un orgasm atât de intens.

Am stat o vreme îmbrăţişare, sărutându-ne. I-am mulţumit pentru rochiţa. Deşi, cel mai frumos cadou l-am considerat orgasmul pe care l-am avut. Acasă, i-am povestit iubitului meu întâmplarea. Nici el nu credea că ar putea să-mi placă să am relaţii intime cu o femeie. Tot atunci i-am spus că nu doresc să-l împart cu altă femeie, iar despre sexul în trei… să-şi ia gândul.

––––––––––-

Citeşte şi:

Plecat in delegatie 2

Plecat in delegatie 1

––––––––––-

Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

2 gânduri despre „Cum am devenit bisexuală

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

