O dulceaţă de fată… (2)


Graphic1… Încet, mi-am îndreptat atenţia spre partea superioară a trupului ei, sărutând-o din loc în loc. M-a apucat de cap cu ambele mâini, trăgându-mă către ea. Era nerăbdătoare să ajung mai repede. Aflat deasupra ei, gurile s-au unit. Şi-a desfăcut larg picioarele… buzele flămânde se gustau unele pe celelalte… şi-a strecurat mâna ajungând la penisul meu… îl freca cu putere… vroia să o penetrez.

Am refuzat să fac acest lucru, jucându-mă cu ea. Dornică, nerăbdătoare, mi-a spus să intru adânc în ea. Zâmbeam uşor în timp ce ne sărutăm pe buze. Vroiam să mai amân acest moment… numai că, Simona ştia ce vrea. M-a împins în lateral, în dreapta ei. S-a urcat deasupra mea, zâmbind ironic mi-a spus: … – Acum eşti al meu…

Nu a stat mult pe gânduri, mi-a prins penisul cu o mână… l-a potrivit, aşezându-se în el. Parcă făceam terapie… chipul ei s-a relaxat instant. Am intrat adânc… a stat ceva vreme fără să se mişte. Avea ochii închişi… îşi muşca uşor buzele. Palmele se plimbau pe pieptul meu… cu mişcări discrete asupra bazinului, înainte şi înapoi.

S-a aplecat peste mine, buzele s-au căutat… palmele mă ţineau de obraji, am cuprins-o cu braţele… plimbându-le pe linia trupului… mmhh… uşor în sus şi în jos, apoi mai rapid… s-a ridicat în poziţie verticală continuând mişcările înainte şi înapoi… i-am cuprins sânii, am tras uşor de ei… m-am jucat cu sfârcurile, cuprinzându-i între degete… ahh… încerca să se concentreze.

S-a aplecat peste mine, mi-a dat un sărut scurt pe buze, apoi pe obraji, pe gât… puţin mai jos. A vrut să-mi atingă cu limba sfârcul stâng în timp ce se afla aşezată peste mine. Poziţia era dificilă… s-a dat puţin mai în spate până am ieşit complet din ea.

În timp ce acorda atenţie sfârcurilor… penisul i-a atins sânii… mă gâdila la fiecare atingere. Părul neprins a poposit peste mine… a coborât pe abdomen, a ajuns la penisul meu. Fără să-l atingă cu mâna, căuta să-l atingă cu buzele la vârf, apoi pe toată lungimea lui până la scrot.

Aş fi vrut să privesc întreaga scenă, dar părul îmi obtura vizibilitatea. L-a apucat uşor cu degetele, a ridicat capul spre mine. Şi-a aranjat părul. S-a aplecat, cu limba îmi stimula orificiul de la vârful glandului. Buzele s-au deschis puţin… cât cuprindă circumferinţa glandului… m-a eliberat.

L-a prins din nou. De data asta a intrat puţin mai mult… îl elibera, apoi… încă puţin, de fiecare dată puţin mai mult. La indicaţiile ei mi-am depărtat puţin picioarele. S-a aşezat pe burtă. Cu o mână îmi masa testiculele, iar cealaltă îmi ţinea penisul.

La început mişcările au fost mai lente, apoi mai rapide… mhh… zgomotele ei mă înnebuneau. Nu aş fi vrut să se oprească dar voiam să îmi bag “nasul” în păsărica ei. I-am propus să se urce peste mine pentru poziţia 69.

Mi-am aşezat perna pentru a fi avea capul mai sus. S-a urcat peste mine. Abia aşteptam să îmi bag capul între pulpele ei… să-i simt greutatea peste mine, să-şi mişte vaginul de buzele mele… aahh.

Nerăbdător, mi-am făcut loc între pulpele ei care m-au încadrat. Am tras-o de fese către mine… nu vroiam să pierd nimic din savoarea intimităţii ei. Şi, mai ales trebuia să-i provoc plăcere. Auzeam cum geme sub biciuitul limbilor mele. Vaginul apăsa peste buzele mele. Mişcările ei au devenit mai intense… simţeam penisul intrând din ce în ce mai adânc.

Pulpele au început să-i tremure… mă gândeam că va urma un nou orgasm… apoi, s-a ridicat ca arsă în genunchi. S-a dus către mijlocul meu aşezându-se în penisul meu, cu spatele către mine. S-a sprijinit în mâini… se mişca în sus şi în jos. Îi priveam fesele cum “dansau” în ritmul mişcărilor. Le-am atins, am tras de ele… mi-am folosit palmele să-i susţin greutatea, dar nu a fost suficient.

Mişcările au epuizat-o. S-a lăsat pe spate. Am apucat-o de sâni, am săruta-o pe gât, pe obraz. Era timpul că eu să trec în acţiune… să-mi mişc bazinul în sus şi în jos. Mi-am datGraphic2 seama că această poziţie nu este pe placul ei.

– Am altă propunere… hai să încercăm o poziţie care ştiu că îţi va plăcea…

– Bună idee… aceasta nu era pe placul meu. Mă deranja puţin.

Am îndrumat-o să se aşeze în genunchi cu faţa la perete… având trupul uşor înclinat. La spatele ei m-am aşezat. Am intrat… avea palmele lipite de zid… i-am cuprins trupul… am mângâiat-o peste tot, având o atenţie sporită pentru sâni, pulpe, fese.

Ritmul mişcărilor devenise mai rapide… Simona şi-a dus o mână la clitoris, stimulându-l… i-am prins ambii sâni cu palmele, masându-i uşor. Am sărutat-o pe gât, am ajuns la ureche… i-am atins lobul urechii cu limba, l-am cuprins între buze. Gâfâiam la urechea ei din pricina ritmului mişcărilor… gemea şi suspina. Eram pe drumul cel bun.

Mâna ei rămasă liberă a pus-o peste mâna mea stângă, m-a strâns tare… apăsa din ce în ce mai tare. Dorea să o strâng mai tare de sâni. Am grăbit mişcările… din ce în ce mai repede… ahh… pulpele îi tremurau puternic… aaahhh…

M-am oprit. Am rămas adânc în interiorul ei. I-am eliberat lobul urechii… am sărutat-o pe gât, pe umăr. Nu am lăsat-o mult să-şi tragă sufletul. Am prins-o bine de mijloc… câteva mişcări lente, apoi mai rapid… mai rapid… gâfâiam la unison… eram aproape… poziţia în genunchi devenise incomodă.

I-am spus să se întindă pe pat. Fără să ne dezlipim, Simona s-a aşezat şi eu deasupra ei, sprijinit în coate. Mai aveam puţin… trebuia doar să ţin ritmul de mai înainte… aah… aaaahhh… momentul aşteptat s-a întâmplat. Epuizat, am rămas împreunaţi câteva momente deasupra ei. Am realizat că sunt greu iar o fată delicată că ea nu-mi poate susţine greutatea.

Am făcut un duş rapid şi apoi am plecat. Fiecare dintre noi trebuia să plece cât mai repede. Nu trebuia să dăm de bănuit. Ne-am luat la revedere cu un sărut pătimaş, urmând ca să stabilim o nouă întâlnire.

… citeste partea intai …

––––––––––-

Citeşte şi:

Pariul pierdut

Prea grasa pentru el

––––––––––-

Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

