Virgină … la final (2)


Graphic2… I-am simţit buzele, m-a sărutat din nou. Limba lui mă gâdila, apoi am început să mă simt ciudat, parcă nu aveam aer, m-am făcut comodă. Îmi mângâiam sânul stâng… mmmhhh… m-a apucat de pulpe, gura lui îmi acaparase vulva. L-am prins de cap, l-am apăsat puternic. Se mişca în sus şi în jos… mi-a atins clitorisul cu limba. Plăcerea a fost mult mai mare, cu mişcările mâinii l-am direcţionat să insiste în zona aceea. Au fost multe momente când mi-am stimulat clitorisul singură, dar nu am crezut că un cunilingus poate fi atât de plăcut. I-am prins capul între picioare, mi-am lăsat picioarele în lateral… el s-a răsucit, era întins pe spate, m-am urcat peste el… m-a prins de fese şi m-a tras către el. Îl priveam cum se străduia să-mi dezmierde clitorisul, m-am lăsat puţin pe spate, sprijinindu-mă în mâini, aşa cum am văzut în filmele pentru adulţi.

Deşi era prima dată când mi se făcea un cunilingus, cred că Vlad se descurcă onorabil… dar, în mintea mea ideea de face sex devenise mult mai actuală. Îmi era cald, mi-a dat jos tricoul jos. Mi-am spus în sinea mea: ce mai contează dacă voi fi dezbrăcată complet… aşa că am desfăcut şi sutienul.
Vlad m-a văzut, a întins mâna către ei apucându-mi un sân. Într-un final am cedat, m-am ridicat de pe el. Să-I fi văzut ce fata avea, puţin tristă că i-am luat “jucăria”, adică pe mine.
– Dă-ţi tricoul jos…
M-am aşezat pe spate. I-am făcut semn cu mâna să vină peste mine. Rapid şi-a aruncat tricoul pe covor. S-a pus peste mine. A căutat să mă sărute pe buze. Aveam emoţii, ştiam ce urma să se întâmple… am acceptat sărutul lui. Deşi i-am arătat cum să se sărute cu o fată, cum să fie pasional… fiind, poate, prins de emoţie se cam grăbea şi nu mi-a plăcut. Mi-a cuprins sânii cu palmele, trăgea un pic cam tare de ei.
Neexperimentaţi, mişcările noastre au fost cam stângace. Şi-a potrivit penisul între picioarele mele… precizia nu a fost punctul lui forte. Îmi pierise puţin cheful. La sărut nu s-a descurcat, m-a tras cam tare de sâni. Ar fi trebuit să-l avertizez, concentrarea a scăzut semnificativ, dar am zis să continui. A reuşit să-şi potrivească penisul în dreptul vaginului meu. O altă problemă. Penisul lui nu mai era atât de tare, l-am simţit ca fiind mai moale. Se chinuia să-l ţină drept. L-a frecat puţin… poate şi el avea emoţii, la fel ca mine. S-a întărit puţin. Eram deja plictisită, stăteam cu capul într-o parte aşteptând… să se întâmple ceva. A dat să intre… himenul nu a dat semn că vrea să se rupă, a încercat… pe mine mă deranja. Nu mă simţeam în largul meu, penisul s-a înmuiat iar. Ofticată, l-am dat jos de pe mine şi i-am spus să se întindă pe spate.
S-a conformat fără să-mi zică ceva. Pesemne că a citit frustrarea de pe chipul meu. M-am urcat peste el. De data asta invers. Din câteva mişcări am ajuns cu păsărica mea peste gura lui. Stăteam sprijinită cu mâinile pe trupul lui. Mă ţinea de coapse cât mai strâns. Senzaţia de plăcere de mai devreme am simţit-o din nou… printre picături am văzut cum penisul lui, care adormise, se ridica bucuros. L-am cuprins cu mâna. Am văzut la vârf, prin deschizătură un lichid uşor albicios. M-am întins peste el. Îi frecam penisul încet, Vlad era concentrat la vulva mea, plăcerea primită m-a făcut să oftez şi să scot sunete străine pentru mine până atunci. Corpul îmi oferea semnale pe care cu greu le puteam interpreta, dar nu era timp să le analizez. Îmi mişcam bazinul… gâfâiam din ce în ce mai tare, corpul îmi tremura… apoi, o stare de plăcere, ca de eliberare, m-a făcut să ţip, abia respirăm.
Vlad nu s-a oprit, îmi gusta vaginul. Abia respiram. Pentru moment uitasem să-i mai acord atenţie penisului său. Am avut mai multe momente euforice… cu greu mi-am revenit, eram convinsă că acesta a fost primul meu orgasm. Şi-a făcut treaba bine, până la urmă. M-am decis să-l fac şi pe el fericit. Îi priveam penisul, îl frecam încet. Mă gândeam: la cât de rău poate să fie dacă îi fac sex oral, la cât de rău poate să fie la gust. Până la urmă… fie ce o fi… m-am apropiat de penisul său, l-am atins cu limba la vârf. I-am simţit gustul excitaţiei, nu era rea. Buzele s-au lipit… a simţit şi el asta… am scos limba şi am început să o plimb pe partea de la vârf, lucioasă, de culoare roşu-violet. Auzeam cum geme… s-a oprit din activitatea lui… i-am prins vârful penisului cu buzele, cu limba l-am lins la partea de sus, cu mâna îi frecam penisul. Încercam să-mi amintesc cum făceau sex oral în filmele pentru adulţi. Îmi aminteam numai partea în care una dintre femei se chinuia să introducă în gură tot penisul. Ei ia reuşit, eu nu cred că aş fi încercat să fac aşa ceva, cei câţiva centimetri de la vârf mi s-a părut deja prea mult. Nu era momentul să renunţ tocmai acum când Vlad scotea un oftat la câteva secunde. Sunetele pe care le auzeam de la el îmi dădeau avânt că sunt pe drumul cel bun. Îmi plăcea şi mie, ochii i-am închis… mmmhhh… am scos nişte sunete ciudate, mâna culisa pielea din ce în ce mai repede, fără să fie ceva conştient am început să-mi mişc capul în sus şi în jos. L-am simţit cum îşi încordează picioarele, mă gândeam că urmează să ejaculeze. Mişcările au devenit mai ample… aaahh… nu m-am oprit, am continuat… mai repede… un jet puternic a ţâşnit în gura mea. M-am speriat şi mi-am retras capul imediat. Am continuat să-i frec penisul. Restul s-a scurs pe abdomen. Culoarea spermei lui era mult diferită de excitaţia văzută la început, iar gustul era ceva mai diferit, un pic amar.
O vreme am ramas lungiţi unul lângă altul, privindu-i penisul ce se facuse mic. După ce s-a liniştit, m-am ridicat din pat i-am oferit un prosop cu care să se şteargă şi l-am trimis la baie. Cât timp a stat să se spele, m-am gândit la experienţa traită… de la senzaţia de placere pe care am avut-o până la sentimentul de vinovăţie a fost doar un pas. Era vina mea că am propus şi l-am aţâţat. Poate nu trebuia să se întâmple asta. Mă gândeam acum şi la ce gândeşte el. Rămânea să aflu părerea lui.
Nu am aşteptat ca Vlad să termine… m-am dus după el, mă vazuse dezbrăcată, aşa că nu mai conta dacă făceam baie împreună. Îmi spuneam in mintea mea … “partea pozitivă este că mi-a plăcut, se pare că şi lui”. Chiar dacă himenul a rămas intact nu îmi părea rău. Mai devreme sau mai târziu va veni ziua aceea, cu Vlad sau cu altcineva.

Citeste partea intai

––––––––––-

Citeşte şi:

O petrecere in pijamale

Prima noapte impreuna

––––––––––-

Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

