Între sâni


1De aproape 2 săptămâni formam un cuplu cu Gabriela, timp în care nu am întreţinut raporturi sexuale împreună. Au fost câteva momente care au împiedicat să facem acest pas. Încurajat de Gabriela, mi-am spus că trebuie să am răbdare.

Aşteptam acea zi cu nerăbdare… să o dezbrac, să îi văd goliciunea… să-i mângâi întreg trupul, să-l gust… să o penetrez… să o simt cu vibrează de plăcere… Acea zi credeam că va fi în ziua când trebuia să vină la mine. Eram singur acasă, o aşteptam să vină.

Ar fi trebuit să mă obişnuiesc cu lipsa ei de punctualitate. Expresia “într-o oră” s-a transformat în două ore. Degeaba am sunat să o grăbesc, hainele i-au dat cel mai mult de cap. Nu s-a hotărât cu ce să se îmbrace. Într-un final, a ajuns la mine. Eu, bucuros… am vrut să o sărut. Am crezut că vine puţin mai entuziasmată. Abia dacă i-am atins obrazul cu buzele, când a intrat pe uşă. Schimbată în atitudine, am întrebat-o imediat:

– Ce s-a întâmplat? Îmi pari tristă…

– Mi-a venit… nu putem să facem sex. Mă pregăteam să ies pe uşă… eram deja încălţată, când… am simţit că mi-a venit… ciclul. M-am descălţat, m-am dezbrăcat şi mi-am pus un tampon… apoi m-am îmbrăcat si am venit la tine.

Vestea m-a demoralizat pe loc. Cât de ghinionist să fiu? În seara în care prietena mea vine la mine, rămâne peste noapte, va dormi cu mine în pat… şi… nu facem sex?! M-am resemnat. Am încercat să văd partea bună a paharului. Vom profita de acest moment pentru a ne cunoaşte mai bine.

Timpul a mai trecut şi am uitat de problemele ei, lunare. Ne hârjoneam în pat, eu purtând o pereche de pantaloni scurţi şi fără tricou, iar Gabriela îmbrăcată în tricou, fără sutien şi o pereche de pantaloni scurţi.

Printre săruturi, ne gâdilam unul pe altul. “Joaca” noastră fiind în toi, nu am realizat că penisul mi s-a sculat. Gabriela a văzut şi m-a făcut atent. Hlizindu-se la mine mi-a spus:

– S-a trezit băiatu’… ce avem noi aici?

– Ghiceşte…

Fără să stau pe gânduri am tras pantalonii până sub testicule lăsând să se vadă falnic penisul erect. L-am apucat cu mâna frecându-l uşor. Eram întins pe spate, Gabriela era în stânga mea, lipită de mine cu capul pe pieptul meu. Mă mângâia pe abdomen. Parcă îi era frică să-mi atingă penisul. Ştiam că nu era virgină şi ar fi putut să fie mai îndrăzneaţă.

Mâna stângă am băgat-o pe sub tricoul ei larg. Am ajuns la sânii ei imenşi, pe care i-am gustat de câteva ori. După mici ezitări mâna ei mi-a atins penisul. Degetele ei fine se plimbau pe suprafaţa lui. Mi-am îndepărtat mana şi am lăsat-o numai pe ea. În cameră se auzea mergând televizorul. Am dat sonorul mai încet.

Îmi doream un sex oral din partea ei. Nu ştiam cum să abordez problema. Să o las pe ea să aibă iniţiativa sau să-i dau eu sugestia? Apucase penisul cu toată mâna, se uita la el în timp ce îl freca.

Şi-a ridicat capul de pe pieptul meu, s-a uitat la mine şi mi-a spus:

– Îmi pare rău că nu putem să facem… ceva. Şi eu aş fi vrut.

M-a sărutat pe buze, apoi a pus capul pe pieptul meu, continuând să-mi mângâie penisul. Când mă pregăteam să-i propun să-mi facă un sex oral, mi-a spus, fără să-şi ridice capul de pe pieptul meu:

– Vrei sex oral?

– Eu vreau, dacă vrei şi tu…

Şi-a întors privirea către mine, zicând:

– Nu am mai făcut până acum sex oral, ar fi pentru prima dată…

I-am ridicat capul, trăgând-o către mine. Am sărutat-o pe buze, încă o dată… apoi i-am spus:

– Mi-ar place să-mi faci sex oral, aş aprecia gestul tău pe care l-ai face pentru mine.

Am sărutat-o din nou. Am luat mâna de pe obraji ei, Gabriela s-a aşezat cu capul mai aproape de penis, pe abdomen. Îmi ţinea penisul cu două degete, am simţit ceva care mă gâdilă la vârful penisului, era limba ei. Am tras de tricoul ei eliberând sânii. M-a ajutat să-i scot tricoul.

Mă jucam cu sânii ei. Buzele mi-a cuprins capul glandului. Avea dreptate, era pentru prima dată. Nu ştia cum să-mi aducă plăcere. I-am spus că mi-ar place să se de-a mai înapoi şi stea cu faţa spre mine, pe motiv că mi-ar place să o privesc. S-a aşezat pe burtă cu faţa spre mine, mi-a prins penisul cu mâna, l-a prins între buze. Şi-a închis ochii, auzeam cum geme… mmmhh. Mă gândeam să-i dau indicaţii, ce anume trebuie să facă, deoarece nu se descurca de loc. Aveam şanse minime să am orgasm aşa.

Mi-a venit idee să-mi bag penisul între sânii ei. Am rugat-o să se aproprie puţin de mine. Avea o fată nevinovată, nu ştia ce vreau de la ea. Mi-am făcut loc între sânii ei, i-am apucat pe amândoi. Îmi mişcam bazinul în sus şi jos. Totuşi, era o poziţie incomodă.

După puţin timp, am rugat-o să se aşeze pe spate. S-a conformat fără să mă întrebe de ce. M-am urcat deasupra ei. Cu mâinile îşi ţinea sânii, penisul l-am aşezat între ei. Din mişcări, i-am dat de înţeles să ţină lipiţi sânii. Îmi mişcam alert corpul. Penisul îi atingea bărbia… i-am ridicat puţin capul, punându-i mâna la ceafă… penisul era în dreptul buzelor ei… a scos limba afară, îmi atingea vârful penisului de fiecare dată… ahh… am început să gâfâi… se apropria… i-am lăsat capul pe pernă… mă mişcăm din ce în ce mai rapid… aaahhh… am ejaculat în forţă.

Era pentru prima dată când aveam orgasm… între sâni. Cred că am fost foarte excitat de am ejaculat atât de repede. Poate imenşii ei sâni au contribuit la asta. După ce m-am liniştit puţin, m-am uitat la ea. Mă privea atent, avea o fată care exprima ceva de genul: “vezi ce am făcut eu pentru tine?”

M-am aşezat lângă ea, am sărutat-o pe buze în semn de mulţumire. Atunci am observat că o parte din sămânţa mea sărise pe obrazul ei stâng. Am şters-o delicat pe obraz cu degetul, continuând să o sărut. Printre săruturi i-am spus:

– Mulţumesc, mi-a plăcut foarte mult.

––––––––––-

Citeşte şi:

Intalnirea

Dorinta

––––––––––-

Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

