Petrecerea fetelor


Graphic1Înţelegerea avută cu soţul meu este ca fiecare să aibă posibilitatea să se întâlnească cu grupul său de prieteni de două ori pe lună. Ca de fiecare dată, împreună cu soţul meu, se adună mai mulţi băieţi şi merg într-un club de biliard, având propriul lor campionat.

Noi fetele ne adunăm toate, la una dintre noi acasă, punând la cale o mică petrecere. Consumăm alcool, bârfim şi ne povestim cele mai intime secrete, departe de urechile soţilor noştrii. La ultima întâlnire, era rândul Simonei să ne găzduiască pentru a ne întâlni aşa cum facem de fiecare dată.

Pentru ca întâlnirile noastre să aibă un farmec aparte, fiecare gazdă propune o anumită tematică.  Ţinuta trebuie să conţină un element din tematica propusă, fără să investim prea mulţi bani în costumaţia noastră, ce avem să o purtăm în acea seară. În acea seară s-a stabilit să fie tematica iepuraşului. Am ales un furou de culoare alb la care am ataşat la partea din spate un pampon roşu, pe post de codiţă.

Am ajuns la locuinţa Simonei, ne-am îmbrăcat cu ţinuta ce o aveam că tematică. Fiecare s-a aşezat unde a vrut. Eu am luat o pernă şi m-am aşezat pe ea, lângă canapea. Nu a durat mult şi am observat intrarea a doi bărbaţi înalţi, bine făcuţi, în încăpere. La început am fost furioasă, la fel şi celelalte femei, deoarece Simona a încălcat înţelegerea noastră de a nu fi prezenţi şi bărbaţi la întâlnirile noastre.

Simona ne-a calmat pe toate zicându-ne că Robert este o cunoştinţă de a ei şi l-a adus şi pe prietenul său Ionuţ pentru a dansa şi că nu vor sta mult. Cu jumătate de gura am acceptat. Pe furiş m-am uitat la cei doi bărbaţi… aproape goi, aveau câte o bucată mică de material, pe post de chiloţi, ce le acoperea bărbăţia. Trupurile lor frumos lucrate… ce pectorali, abdomenul numai pătrăţele, braţele vânjoase… puternice… coapsele… numai muşchi. Muzica duduia în boxe… se unduiau ritmat, şi-au încordat muşchii braţelor… s-au întors cu spatele către noi… încercau să facă mişcările în sincron… s-au aplecat către faţă arătându-ne posteriorul… şi-l mişcau provocator… am simţit că mă iau toate căldurile… fără să realizez am terminat cutia de bere… nu ştiu cine a început dintre noi, dar ne aflăm la faza când toate îi aplaudăm pe cei doi bărbaţi. Atunci când am realizat ceea ce făceam, dar era prea târziu să mă mai opresc.

S-a schimbat melodia, una mai lentă. Dansul lor nu mai era sincronizat. Au început să treacă pe la noi pentru ai atinge în timp ce ei făceau mişcările de dans. La mine a ajuns Robert… mă încălzisem, mi-am muşcat uşor buzele… îşi unduia trupul către stânga, apoi către dreapta… mi-a luat mâinile aşezându-le pe el… i-am atins pectoralii, aveam emoţii… mi-am simţit vaginul umed, palmele curgeau pe trupul său spre abdomen… s-a întors cu spatele la mine… şi-a încordat fesele, s-a aplecat către înainte… mi-a prins palmele aşezându-le pe ele… respiraţia îmi era alertă, buzele apăsau una pe cealaltă… apoi dintr-o dată a tras de bucată minusculă de chiloţei, fluturându-i în aer… s-a auzit chicotit în cor, posibil şi Ionuţ a făcut acelaşi lucru, dar nu-l mai vedeam…

Graphic2S-a întors Robert cu faţa către mine… îşi mişca şoldurile înainte şi înapoi, penisul semi erect se mişca în toate părţile… mi-am pus mâna rapid la ochi, mi-am depărtat puţin degetele să pot vedea ceva. În încăpere era o hărmălaie de nedescris, râsetele şi chicotelile noastre aproape acopereau fundalul musical. Mi-a luat o mână şi mi-a aşezat-o pe penis… mă ţinea de mână, mă dirija să i-o frec, apoi m-a lăsat numai pe mine… s-a făcut tare, printre degete am privit la scula lui. Am lăsat-o brusc şi m-am dus către baie, să mă spăl puţin pe faţă, să mă răcoresc puţin. La chiuvetă mi-am dat cu puţină apă pe faţă… în mintea mea rămăsese imaginea celor doi bărbaţi… mângâierile pe corp, dansul provocator a lui Robert… scula lui pe care i-am ţinut-o în mână. În timp ce mintea mea era departe, mâna am băgat-o în chiloţei atingându-mi delicat labiile.

Atunci a apărut el, complet dezbrăcat… cu penisul semi erect… am scos mâna, m-am întors cu spatele către el. Fără să-mi spună ceva şi-a pus mâinile pe umerii mei, masându-i. Era plăcut… s-a lipit de mine, penisul l-am simţit imediat… cu o mână m-a cuprins de mijloc, îşi mişca bazinul înainte şi înapoi… ar fi trebuit să-i refuz avansurile, dar îl voiam… mă mângâia pe gât, respiram greu… oftam, m-a sărutat pe gât de câteva ori… penisul l-am simţit mai tare.

Din câteva mişcări m-a direcţionat să stau sprijinită cu mâinile pe chiuvetă, mâinile lui m-au cuprins din lateral, coborând… aveam buzele uscate, le-am muşcat puţin… a ajuns la funduleţul meu. Mi-a tras în jos de marginea chiloţeilor… am rămas fără ei. Mi-a desfăcut puţin picioarele… un deget a intrat în vagin, a sondat puţin… l-a scos… buzele lui mi-au atins fesele, m-a sărutat de câteva ori… şi-a făcut loc între picioare, aşezându-se jos… gura îmi acaparase vulva, limba am simţit-o adânc… aahh… nu mi-a mai păsat ce se întâmplă în partea cealaltă… a băgat un deget în interior, a sondat de câteva ori… apoi l-a scos şi l-a băgat în anus… aahh… mai făcusem anal, dar nu m-am aşteptat la asta… s-a ridicat, m-a cuprins de şolduri, penisul a intrat în vagin… aahhh… şi-a făcut apariţia Ionuţ, terminase reprezentaţia… ne-a prins penetrându-mă. S-a apropiat de mine, m-a sărutat pe gură… mi-a pus mâna pe sâni, Robert s-a întors trăgându-mă după el să fiu faţă în faţă cu Ionuţ.

Îşi freca penisul alert, Robert m-a aplecat către înainte… m-a prins Ionuţ, penisul lui şi-a făcut loc în gura mea. Eram penetrată rapid, penisul se mişca rapid în gura mea… mă bucuram de reprezentaţia celor doi bărbaţi, am început să-mi frec clitorisul… la cât de excitată am fost, am avut orgasm imediat. Penetrată rapid, nu m-am bucurat prea mult de plăcerea orgasmului… Ionuţ îşi îndesa penisul în gura mea, când… am simţit penisul lui Robert în anus… mmmhhh… a durat puţin penetrarea, apoi l-am auzit ţipând… aaaahhh… sperma lui a ţâşnit în interiorul meu… m-a eliberat… m-am aşezat în genunchi, i-am apucat penisul lui Ionuţ, o mână l-a apucat pe fese… îl strângeam… ahhaahh… a ţâşnit, aproape că m-am înecat, dar nu m-ai conta… mmmhhh.

Băieţii s-au şters rapid, am purtat o mică conversaţie apoi au plecat. Eu am rămas să fac un duş. M-am dezbrăcat şi m-am băgat în cadă, apa curgea peste mine. Încă mai trăiam momentul… euforică mă gândeam la cei doi bărbaţi, la trupurile lor, la momentele de plăcere avute cu cei doi… oofff …

––––––––––-

Citeşte şi:

Cum pot avea femeile orgasm?

Plecat in delegatie 2

––––––––––-

Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

