Striptease


Graphic1Actualul meu soţ, atunci când l-am cunoscut era un om blând, poate prea blând pentru gusturile mele. Îmi plăcea de el ca persoană, mă alinta. Era romantic, găseam prin casă tot felul de catrene făcute de el pentru mine. Era plăcută şi relaxantă compania lui, numai că aveam impresia că este prea molatic, nu-l vedeam a fi un bărbat hotărât, un stâlp al familiei, deşi, fizic este impunător.

Din punct de vedere intim, nu aveam ce să-i reproşez. Reuşea de fiecare dată să mă aducă în al nouălea cer. Pentru asta nici eu nu mă lăsam mai prejos, încercam să inovez elemente noi în timpul raporturilor sexuale.

Păream nehotărâtă, îl vroiam şi nu îl vroiam în acelaşi timp. Mă gândeam la căsătorie, la copii… nu-l vedeam în stare să fie capabil să întemeiem o familie.  Într-una din zile, eram acasă amândoi. Mă gândeam că poate este timpul să avem o discuţie referitor la dorinţa mea de al schimba pe el. Discuţia nu a fost constructivă, cel puţin nu aşa cum mi-am imaginat. Enervată mi-am luat geanta şi am vrut să plec la părinţii mei. M-a apucat de braţ şi mi-a spus răspicat, cu o voce dură, privirea încruntată:

– Stai!… Unde crezi că pleci!

Era pentru prima dată când îl văzusem atât de serios, dur. Aş fi vrut să zic ceva, dar, pentru moment, schimbarea bruscă m-a blocat. Totuşi, aceasta autoritate a lui nu m-a lăsat indiferentă, chiar mi-a plăcut. În mintea mea s-a declanşat un mecanism. Am realizat pentru moment ca asta îmi doream de la el, să fie mai dur cu mine, fizicul să-i fie completat şi cu o atitudine pe măsură.

– Ai devenit dur. Îmi place noua ta personalitate… vrei să-mi porunceşti ceva?

– Îţi place să fiu dur?

– Mi-ar place să facem sex sălbatic? Crezi că poţi să fi dur?… i-am spus uitându-mă la el, măsurându-l din cap până în picioare.

Am dat drumul la calculator la melodia lui preferată. O melodie franţuzească pe care dansez în timp ce mă dezbrac, înainte să facem sex.

– Voinicule, aşează-te pe fotoliu… priveşte-mă cum mă dezbrac.

Aveam în minte un scenariu diferit, un altfel de dans decât de obicei. Îmi mişcam şoldurile, prin păr mi-am trecut mâinile, răvăşindu-l… se uita atent la mine, m-am întors cu spatele la el, m-am aplecat în faţă, mişcându-mi bazinul lasciv prin dreptul feţei lui. În joacă, m-am lovit peste fese… a urmat el, ceva mai tare.

M-am răsucit cu faţa către el… aveam picioarele depărtate, şoldurile se mişcau aleator, către stânga… către dreapta, cercuri… şi-a desfăcut fermoarul de la pantaloni… eu îmi desfăceam abia al doilea nasture de la cămaşă, îmi muşcam buzele provocator. Penisul erect l-a scos din pantaloni, frecându-l energic.

Mi-am desfăcut nasturii de la bluză, fără să mă dezbrac de ea… m-am întors la el cu spatele, mi-am ridicat uşor fustiţa pentru a-mi vedea lenjeria intimă, l-am auzit cum oftează… am apucat de ei trăgând în jos, aplecându-mă şi mai mult să-mi vadă piersicuţa.

I-am lăsat să cadă până la genunchi… o mână m-a atins funduleţul, mă strângea… apoi m-a lovit peste fesa stângă… auh… am tresărit, începuse să-mi placă stilul dur. M-a întors rapid către el, m-a prins de cap… buzele s-au unit, apăsau puternic una pe alta. M-a eliberat şi mi-a spus:

– Vrei dur! Îţi arăt eu dur… în genunchi!

Graphic2M-am conformat fără să clipesc, penisul mi-a umplut gura… îmi frecam clitorisul… mă ţinea de păr, el avea controlul, nimic din ce sexul oral pe care îl practicăm de fiecare dată nu se regăsea acum, aveam un ritual al meu care îi plăcea şi lui. Îmi plăcea să-mi plimb limba pe toată lungimea penisului înainte să-l cuprind cu buzele… acum era altceva, mă ţinea fix… el îşi mişca trupul înainte şi înapoi, intra jumătate… era mult şi aşa, se mişca din ce în ce mai repede… la fel şi eu, stimulând clitorisul.

S-a oprit brusc, m-a tras până la marginea fotoliului… m-a împins peste spătarului, m-a apucat de abdomen ridicându-mi bazinul mai sus. S-a lăsat în genunchi, am simţit cum mi-a tras chiloţeii până mi-i i-a rupt… da, aşa te vreau… spuneam în mintea mea, muşcându-mi buzele.

Buzele lui moi le-am simţit pe fesele mele, mă săruta apoi… pleosc o palmă… mă incita acest lucru… mi-a depărtat mai mult picioarele, a băgat limba adânc în vaginul meu… aahh… mi-a făcut loc pe sub mine să ajung cu mâna la clitoris… aahh… mă trăgea de fese, să-şi facă loc cât mai adânc, mai primeam câte o palmă, prieteneşte.

S-a ridicat, m-a poziţionat să fiu la nivelul său… penisul său a intrat viguros, era mare şi tare… m-a durut puţin… am strâns din buze, eu am fost cea care a vrut să fie dur… după scurt timp durerea a dispărut, senzaţia de plăcere m-a învăluit. Mă ţinea strâns de mijloc… mă penetra violent… am băgat un deget în gură, îl sugeam cu pasiune… îmi imaginam a fi un penis, clitorisul îl frecam intens… mai tare… am scos degetul din gură… orgasmul a venit cu un ţipăt, mai tare că altă dată.

Încercam să mă liniştesc, el mă penetra de zor, auzeam cum gâfâie… era aproape şi el… intra în mine rapid… hhaahh… a rămas lipit de mine, eliberând sămânţa lui în mine. A căzut peste mine, trăgându-şi sufletul. După puţin timp s-a ridicat, m-a ajutat şi pe mine să mă ridic de pe marginea fotoliului, m-a luat în braţe şi m-a sărutat, apoi mi-a spus.

– Ai vrut dur… asta ai primit.

––––––––––-

Citeşte şi:

Plecat in delegatie 1

Facuta … posta

––––––––––-

Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

2 gânduri despre „Striptease

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

