Deepthroat


Graphic1Sunt amator de filme pentru adulţi. În nenumărate scene am văzut femei care “înghit” la propriu mădularul partenerului. Am vrut să aflu care este senzaţia. Majoritatea partenerele pe care le-am avut au fost reţinute când a fost vorba de sex oral.
Unele dintre ele s-au lăsat înduplecate şi au acceptat să încerce arta sexului oral, dar până la deepthroat era cale lungă. Aşa că m-am decis să merg să-mi satisfac curiozitatea la o profesionistă în domeniu.
Anunţurile de matrimoniale erau pline cu astfel de profesioniste. După un filtru rapid printre anunţuri am găsit un anunţ care mi-a atras atenţia. Am sunat, o voce plăcută mi-a trecut în revistă serviciile oferite. Pregătit moral, m-a dus grăbit către adresa primită.
Am sunat la sonerie, uşa s-a deschis… au… pentru moment am rămas blocat. M-a invitat să intru rapid, m-am conformat, vocea plăcută de la telefon am recunoscut-o imediat, dar m-am blocat când am văzut cum arata, modul cum m-a primit.
În sânii goi… imenşi sâni, lăsaţi… cu un prosop înfăşurat ce-i acoperea corpul imens de la brâu în jos. Aveam dubii dacă să rămân sau nu. Frumuşica la fată, creolă… până in 30 de ani, 1,60 – 165 cm, având aproximativ 100 -120 de kg. Posibil vocea ei calmă m-a făcut să rămân. Până la urmă nu trebuia să o car în spate, ci trebuia să-mi satisfac fantezia sexuală, pentru care am venit.
În prima fază nu am înţeles ce mi-a spus, dar apoi am realizat că trebuie să mă dezbrac şi să mă întind pe pat. A plecat din încăpere lăsându-mă singur. După ce m-am dezbrăcat, m-am întins de-a latul patului. După câteva minute a venit exact aşa cum m-a întâmpinat. Penisul meu dormea dus, nu dădea semne că ar vrea să se ridice.
S-a apropiat de pat, a îndepărtat prosopul… am observat ca păsărica ei era golaşă. Lângă pat, s-a aşezat în genunchi, mi-am depărtat picioarele larg. Mâinile ei s-au aşezat peste mine… penisul mic de tot… l-a prins cu degetele, a început să-l frece încet, apoi mai rapid. L-a luat în gură, până la testicule… încet, încet, a început să se scoale.
L-a prins cu buzele, trăgea de penisul meu înspre ea, apoi rapid… intra tot, până la bază. Penisul s-a poziţionat între sânii ei imenşi, aveam capul ridicat. O priveam… limba şi buzele ţuguiate, mâna pricepută a făcut ca penisul să se întărească.
Mi-a ţinut penisul de la bază, cu limba şi buzele se juca cu vârful penisului… mă excita zgomotul plescăitului… O mână îmi masa testiculele. Buzele s-au mulat in jurul penisului… aaahhh… apoi la băgat adânc pe gât de câteva ori. S-a oprit. Lângă pat avea pregătit un prezervativ, a vrut să-l desfacă. I-am spus că nu doresc sex vaginal, ci doar oral… că vreau finalizare orală.
Nu a stat mult pe gânduri, mi-a prins mâinile cu ambele mâini, l-a prins cu buzele… l-a introdus pe tot, mişcările du-te vino asupra penisului erau rapide. Uneori acorda mai multă atenţie cu buzele şi limba, apoi o lua de la capăt.
Graphic2Am crezut că mă voi delecta de acest spectacol multă vreme, că voi ejacula mult mai târziu, dar m-am înşelat. Experienţa ei şi-a spus cuvântul, doar era o profesionistă în arta sexului oral. Sunetele pe care le scotea… plescăitul buzelor, oftatul… atingerea zonelor sensibile ale penisului, imaginea de ansamblu… o gură flămândă ce îmi acaparase întreg penisul… m-a făcut să vibrez de plăcere.
Simţeam cum îmi tremurau picioarele, aş fi vrut să dureze mai mult, punctul culminant era aproape… aaahhh… apoi am explodat, gura ei flamanda s-a oprit la baza penisului… abia respiram… a aşteptat aşa până la ultima zvâcnire a penisului.
L-a scos cu mişcări lente, mi-a lăsat pe pat şerveţele umede să mă şterg, apoi m-a lăsat singur în cameră. Am stat câteva minute întins pe pat, să-mi revin. M-am şters rapid, m-am îmbrăcat… mi-am luat la revedere şi am plecat. Pe drum mă gândeam la momentele plăcute de mai devreme. Încercând să aproximez timpul până la ejaculare, am realizat că totul a durat aproximativ 6 minute. Asta da profesionistă!

––––––––––-

Citeşte şi:

Un dor de amanta

Secretara perversa

––––––––––-

Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Un gând despre „Deepthroat

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

