Dildo-ul şi bicicleta


Graphic1Afară era foarte cald, dar parcă nici în casa nu-mi era mai bine. Am decis să stau îmbrăcată lejer şi să fac antrenamentul obişnuit la bicicleta medicinală. În costum de baie din două piese, o pereche de chiloţei minusculi cu sutienul legat la spate cu două şnururi. Încălţată cu pantofi sport.

Îmi era dor de apa mării, de plajă, de bărbaţii bine făcuţi… ah… de sexul nebun după lăsarea nopţii. Poate acesta era motivul pentru care stăteam aşa prin casă. Muzica se auzea în toată casa. După câteva exerciţii de încălzire, m-am dus la bicicleta medicinală pentru o repriză de pedalat.

Nu am stat mult, mi-aş fi dorit să fiu în compania unui bărbat puternic, posesorul unui penis imens. Mă plimbam prin casă, distrată, dansând, mângâindu-mă pe gât. Mi-am dus mana în chiloţi, degetul mijlociu l-am introdus adânc. Îmi mângâiam sânii.. aahh..

Era nevoie de mai mult… am umblat la sertarul unde îmi ţin lenjeria intimă. Din sertar am ales ditamai dildo-ul, 25 cm lungime şi 5 cm grosime. M-am aşezat pe canapea, am început să-l ling pe toată suprafaţa… două degete am introdus în vagin… aahh…

L-am cuprins cu buzele, a intrat rapid în gură. Nu mă saturam de el. Trăiam clipa… mă forţam să intre cât mai mult. Îmi imaginam că este un penis autentic. Sugeam la el cu poftă… mmmhhh… degetele îmi sondau interiorul.

Muzica ritmată m-a făcut să mă ridic. Dansam, gura îmi era ocupată cu dildo-ul şi nu puteam să fredonez. Mi-a venit ideea să-mi aşez dildo-ul pe şaua bicicletei. L-am fixat bine. M-am urcat pe bicicletă, chiloţii i-am tras până în dreptul genunchilor. Fără să stau mult pe gânduri, m-am urcat pe bicicletă aşezându-mă cu vaginul în el.

A intrat jumătate… ahhh… la pedale am dat mai greu până mi-am găsit ritmul. Apoi a devenit foarte uşor. La refren mă opream din pedalat, corpul se mişca unduios, îmi mişcam fundul în ritmul muzicii… minunat, îmbinam două plăceri. Sexul şi pedalatul.

M-am dat jos să schimb melodia de la laptop. Am revenit la bicicletă, am apucat de la baza dildo-ul, era umed de seva feminităţii mele. L-am băgat rapid în gură, l-am scos… limba se plimba pe toată lungimea lui… mmmhhh…

A intrat în gură, cu mâna îl ţineam de la bază… mmmmhhh… apăsam cu putere către el, a intrat pe gât aproape jumătate… mă mişcăm rapid. L-am scos din gură… l-am lins de la jumate către vârf, l-am băgat din nou… adânc.

Mă mişcăm rapid, apoi lent… l-am scos, limba s-a plimbat pe toată lungimea. Un sărut puternic la vârf, apoi m-am urcat pe bicicletă… a intrat imediat în vagin… m-am lăsat în el până a intrat jumatate, am început să pedalez… aahhh… îmi mişcam fundul în sus şi în jos, pedalam din ce în ce mai repede… aaahhh… Telefonul a început să sune. Cine mă oare mă deranja în timpul… plăcerilor mele? Am întins mâna şi am luat telefonul de pe măsuţă, de lângă laptop.

Era Sorin, nu-mi părea rău că m-a deranjat. De ce nu m-am gândit iniţial să-l sun eu. I-am răspuns. Răspunsul afirmativ a venit imediat la propunerea de a ieşi la o terasă. Sigur o să ne simţim bine, ca întotdeauna.

––––––––––-

Citeşte şi:

O seara … ratata

Prima experienta swinger 2

––––––––––-

Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

