Mă pierd… te vreau…


Graphic1Te văd zilnic. Pe stradă, în mijloacele de transport, la magazine… peste tot. De fiecare dată te scanez de sus până jos, rapid. Uneori timpul nu-mi permite să te observ mai mult. Uneori zâmbeşti, alteori eşti tristă, gânditoare. Îmi place să te văd… îmbrăcată în pantaloni mulaţi lungi sau scurţi, fusta sau rochie, cu pantofi cu toc sau balerini.
Dar ce vreau să văd? Chipul tău nu-mi este de ajuns. Începând de la adolescentă până la femeia de peste patruzeci, mă uit la: linia corpului, frumuseţea piciorului, funduleţul tău ferm sau nu, sânii tăi mari sau mici.
Prin hainele tale sumare încerc să ghicesc cum ai fi goală, înlătur virtual textile tale şi îmi imaginez că treci pe lângă mine despuiata… dornică să ne cunoaştem, să ne împreunăm pentru plăcerea absolută. Promit să fiu altruist, poate aşa vei ceda… de la tine cer acelaşi lucru.
Mă pierd… atunci când fusta ta mai scurtă, uşor crăpată, îmi oferă mici imagini ale pulpelor tale. Deja te vreau pentru a le atinge, mângâia, săruta… punctul ce le uneşte mă atrage ca un magnet.
Mă pierd atunci când mă gândesc că punctul tău fierbinte, acoperit de 20 de cm de textil, ar putea fi complet ras sau cu model. Te vreau… să-ţi simt textura, întâi cu buzele, limba să exploreze fiecare părticică a feminităţii tale.
Clitorisul să vibreze, biciuit de vârful limbii mele, atunci când buzele îl cuprind… tu să torci ca o pisică, corpul se răsuceşte, picioarele larg deschise mă invita să stau mai mult… Cu degetul să-ţi iau pulsul din interior, să văd cât de fierbinte eşti. Să-ţi gust sucul tău dulce acrişor, limba să culeagă roadele interiorului tău. Să văd cum gemi de plăcere, când zbieri… tremuri la primul orgasm.
Penisul erect să pulseze plin de dorinţă… deja sunt pierdut… atunci când vreau să-i fac în locul tău întunecat , strâmt şi plin de sevă proprie. Schimbul de fluide să faciliteze alunecarea… suspinele, gemetele tale să facă mai plăcută atmosfera… excitantă şi încurajatoare. Să văd cum te zbaţi atunci când ritmul alert te înălţa la cer. Sunetele tale mă ajută să mă concentrez, mă incită.
Bucuros voi fi atunci când fericirea, satisfacţia este pe chipul tău. Să văd un mic zâmbet mulţumitor în colţul gurii după prima dată, a doua oară, a treia oară… mă va bucura să ştiu că mi-am făcut treaba atunci când îţi simt pulpele că-ţi tremura, că eşti epuizată, inconştientă, pierdută în tărâmul orgasmelor.
Mă pierd… când mă uit la proeminenţa ce iese în evidenţă pe sub hainele tale. Decolteul adânc, acel “V” interminabil mă face să mă gândesc la sânii tăi, mici sau mări… poate siliconaţi sau nu, ascunşi în spatele sutienului. Tu nu mă vezi sau să mă simţi dar eu virtual sunt acolo, între ei… gata să-i alint, să mă joc cu ei, să-i gust.
Deja te vreau, sunt pierdut când mă gândesc ce întrebuinţare le-aş găsi. Să-i cuprind cu palmele din exterior… degetele să strângă, puţin câte puţin… buzele să-ţi cuprindă sfârcurile, limba să-ţi trezească toate simţurile… să-i sug hulpav, nesătul… poate enervant de mult.
Mă pierd… atunci când îţi văd buzele ieşite în evidenţă de rujul tău intens. Te vreau… să le simt gustul, textura… buzele noastre să apese una pe cealaltă. Cu ochii închişi… să visăm împreună. Să facem limbile să danseze, una pe lângă alta… să se atingă rapid la vârf, ca arse… buzele să rămână blocate, ale mele lipite de ale tale.
Graphic2Nu te pot minţi, dar mă pierd… şi te vreau… când mă gândesc la buzele tale cărnoase, când se deschid şi formează un cerc, penisul să-ţi atingă buzele… să-şi facă loc printre ele… la modul cum se strâng şi se mulează pe glandul meu.
Să te privesc, să văd cum penisul se întăreşte sub dezmierdările buzelor şi al limbii tale jucăuşe. Limba se plimba pe toată lungimea… în acelaşi timp să-mi mângâi scrotul. Să văd… nouă bărbaţilor ne place să privim, chiar dacă ţi se pare ciudat… cum buzele îmi acaparează căpăţâna, intră şi iese din guriţa ta, mai lent sau mai rapid.
Nici acum nu te pot minţi, dar îmi doresc ca ejacularea să fie orală. Îţi respect dorinţa dacă nu eşti de acord şi mă mulţumesc cu ceea ce îmi oferi.
Vei spune că sunt pervers… şi ţie ţi-a plăcut cum ţi-am sărutat buzele feminităţii tale, când ţi-am prins clitorisul între buze sau când mi-am băgat limba în vaginul tău, când ai avut orgasm… acum este rândul meu să simt plăcerea, să mă bucur de ea.
Toate acestea pot fi rodul imaginaţiei mele, într-un termen scurt… când eşti lângă mine la semafor, în staţie de autobus sau când treci pe lângă mine. Dacă nu aş purta lenjerie intimă, bucuria că te văd s-ar vedea imediat în pantaloni.
Eu îţi voi căuta privirea de fiecare dată. Poate tu mă observi şi te faci că nu mă vezi… dar eu sunt pierdut şi te vreau pentru minunăţiile pe care putem să le facem împreună.

––––––––––-

Citeşte şi:

Prima experienta swinger

Ne-am cunoscut pe internet

––––––––––-

Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

