Asistentul


1Măritată, independentă financiar şi cu apetit sexual ridicat. O scurtă caracterizare despre mine. Deşi sunt trecută cu puţin peste 40 de ani, încă mai sucesc gâturile bărbaţilor când merg pe stradă. Sunt autoritară şi doresc să deţin controlul. Poate acesta este secretul conducerii unei companii de succes.

Relaţia cu soţul meu este excelentă, mai puţin partea intimă unde avem viziuni diferite în materie de relaţii sexuale. Au fost mai multe momente când am dorit şi altceva în materie de sex, dar cu alţi bărbaţi.

În compania mea am ca angajaţi numai bărbaţi. Nu am ceva de reproşat femeilor din punct de vedere profesional. Am dorit să am numai bărbaţi poate din dorinţa ascunsă de a fi numai eu în atenţia lor. L-am surprins de câteva ori pe Adrian, asistentul meu, cu ochii blocaţi spre decolteul meu.Era vineri, de obicei plecam ultimii de la birou. Un zgomot puternic s-a auzit de afară. M-am ridicat şi m-am dus la fereastră. Două maşini s-au ciocnit. Adrian se afla în biroul meu. S-a apropiat de fereastră să se uite pe geam.

Mi-a atins corpul în lateral. Mi-a venit ideea să-mi fac de cap cu Adrian. Birourile se află într-un bloc la etajul 4. Dintr-o dată mi s-a părut incitant să fiu posedată pe la spate stând la fereastră. Eram sprijinită în coate, cu posteriorul către el.

L-am rugat pe Adrian să-mi facă un masaj la spate. M-a prins de umeri… mă simţeam excelent. Chiar aveam nevoie şi de un masaj. Nu ştiam că are o mână atât de pricepută. A coborât mai jos puţin… m-am dat puţin mai în spate, să-l ating. S-a ferit…

– Vino mai aproape de mine, că nu te muşc.

Mi-am lipit fundul de prohab… penisul era deja sculat. L-am simţit prin pantaloni, era tare. Pesemne că se excitase când l-am pus să-mi facă masaj. Mi-am ridicat marginea rochiei în sus… l-am apucat de fese, l-am tras către mine, să-l simt mai aproape.

A trebuit sa iau iniţiativa, parcă era de piatră, nu mişca un deget în plus, faţă de ceea ce i-am spus. Mi-am dat chiloţii jos. L-am tras de mâna să vină în faţa mea la fereastră. Părea puţin speriat.

– Te-am observat că te holbezi la sânii mei, vrei să-i guşti?!… sigur că vrei…

M-am deschis la bluză, mi-am scos sânii afară din sutien. L-am apucat de cap şi l-am băgat cu faţa între ei. L-am pus să-i lingă pe amândoi, sugea ca un nesătul. Am desfăcut cureaua pantalonilor, nasturele şi fermoarul. I-am lăsat pantalonii să cadă la picioarele lui.

– Dă-ţi jos pantalonii şi chiloţii.

Începuse să-mi placă ideea. Oricât de dură eram la servici, în momentele intime sunt ca o pisicuţă. Acum parcă era altceva. Fără iniţiativă, puţin speriat, Adrian trebuia direcţionat. A rămas îmbrăcat doar cu cămaşa.

– Aşează-te… am ceva special pentru tine.

Era lipit cu spatele de zid, i-am potrivit gura pe vulva mea… aahhh… părea că se pricepe. Ori era limbist de meserie, ori entuziasmul l-a descătuşat. L-am ţinut de păr, mi-am mişcat vulva de buzele lui… ah…

– Bagă limba adânc… aaahhh…

M-a apucat tare de fese, m-a tras puternic către el. M-am aşezat cu coatele pe pervaz… aş fi putut să strig, să urlu de plăcere, nu cred că mă putea auzea cineva.

– Linge-mi clitorisul… aaahh… aşa, mai cu pasiune… mmmhhhh…

M-a dat la o parte de la fereastră şi l-am întrebat dacă are prezervativ. După ce mi-a spus că nu are, i-am replicat.

– Data viitoare să ai… acum folosim unul de la mine. Ridică-te!

M-am aşezat pe scaun, el era în dreptul ferestrei. M-am apropiat cu tot cu scaun. Am desfăcut ambalajul prezervativului. I-am prins penisul cu o mână. Buzele l-au cuprins. Un oftat puternic s-a auzit din partea lui. Penisul său era unul peste medie, puţin mai gros decât la alţi bărbaţi pe care i-am avut.

L-am prins de testicule, am început să strâng din ce în ce mai tare.

– Mă doare, mi-a spus el.

– Ştiu… am făcut asta ca să-ţi amintesc că rămâi fără boaşe dacă te apuca mândria să spui cuiva despre ziua asta. Ne-am înţeles!

A dat din cap afirmativ. I-am eliberat din strânsoare testiculele. Îmi plăcea faptul că era complet ras, chiar şi la scrot. Penisul a intrat în gura mea adânc. Am vrut să văd cât de mult poate să intre… aaahhhh… era în extaz. L-am lins la vârf câteva minute, apoi am scos prezervativul. L-am lăsat pe el să şi-l pună.

M-am ridicat de pe scaun, l-am dat pe el la o parte. M-am aşezat cu coatele pe pervaz. Mâine le-a pus pe fesele mele, îşi înfigea degetele în carnea mea, mă trăgea de ele. I-am simţit penisul lipit de mine… s-a retras puţin… penisul şi-a făcut loc în vagin.

Era cum m-am aşteptat… aahh… mai mare, groasă… aahhh. Mă ţinea de mijloc. Şi-a baga penisul până la capăt… l-a scos, a intrat puţin mai rapid. De fiecare dată se mărea viteza. Mi-am dus mâna la clitoris, să-l dezmierd aşa cum îmi place mie.

sursa foto: sex.com

9237207Adrian a prins curaj. Din timidul de la început, acum mă penetra vârtos… aahh… era nemaipomenit. Sprijinită pe pervazul ferestrei penetrată adânc pe la spate… era o ipostază pe care nu am mai încercat-o.

A încetinit. Şi-a scos penisul… s-a aplecat în genunchi. I-am simţit limba cum îmi gusta păsărica umedă. Mi-a desfăcut picioarele, limba a intrat adânc… aahh… clitorisul l-am frecat puternic, limba lui jucăuşă în interiorul meu. Mă strângea puternic de fese… aaahhh… picioarele îmi tremurau… am ţipat… aaahhh… el nu se mai sătura să mă lingă.

Orgasmul puternic, plăcerea intensă pe care mi-o oferea Adrian, m-au lăsat fără vlagă. M-am aşezat pe scaun. Adrian s-a ridicat în picioare. Am văzut cum şi-a dat prezervativul jos.

– Tu ai avut orgasm?

– Da, dar nu v-aţi dat seama. Cred că eraţi prea concentrată.

– Lucrezi pentru mine de doi ani. Îţi place să lucrezi aici?

– Da… este ok.

– O să fie şi mai ok, dacă îţi vei ţine gura. Voi avea grijă şi de salariul tău.

Ideea unui amant la locul de muncă a părut grozavă. A fost începutul unei relaţii speciale.

––––––––––-

Citeşte şi:

Pariul pierdut

Prea grasa pentru el

––––––––––-

Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Un gând despre „Asistentul

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

