Sexul şi vinul


1Uneori merg acasă la prietena cea mai bună a soţiei mele pentru diverse situaţii. Rezolv anumite aspect discutate dintre ea şi soţie, mentenanţă la laptop, etc. Locuieşte singură iar programul încărcat din timpul săptămânii nu-i permite să rezolve anumite lucruri şi mă roagă pe mine să o ajut.

Într-o seară am ajuns la după ora 19. M-am aşezat pe colţarul de la intrare. Andra pregătea ceva pe aragaz. Am cerut un pahar de apă rece. Ea m-a întrebat dacă vreau să-mi ofere un pahar de vin roşu. Pentru a mă convinge mi-a spus că are poftă să bea un pahar de vin, doar că nu vrea să bea singură.

Am acceptat până la urmă. Încet, conţinutul paharului să diminuat. Ca de obicei, discutam diverse lucruri. Pentru că locuieşte singură, simte nevoia să discute cu cineva şi altceva, in afara subiectelor ce ţin de muncă. Cât a durat discuţia a terminat activitatea ei din bucătărie. Când mă aşteptam mai puţin, mi-a spus că este ziua ei de naştere şi de aceea a simţit nevoia să consume un pahar de vin. M-am ridicat şi m-am dus către ea:

– De ce nu ai spus aşa? Trebuie să-ţi urez la mulţi ani… vino să te pup.

Ceva s-a întâmplat. Poate efectul vinului, stângăcia în mişcările noastre a făcut ca sărutul meu să fie aplicat pe buze şi nu pe obrazul stâng pe care îl pregătise. Andra este o fată atrăgătoare, până în 30 de ani, minionă, corp atrăgător, cu zâmbetul pe buze mai tot timpul.

Aş minţi dacă aş spune că nu m-a atras sexual. Tocmai faptul că este prietena cea mai bună soţiei mele m-a făcut să stau în banca mea. Nu am dorit să încerc să o seduc deoarece nu puteam ştii cum va reacţiona, iar un scandal era ultimul lucru pe care mi-l doream.

Ne-am amuzant pentru moment. Cred că se putea citi în ochii mei faptul că o doream. Ne aflam unul lângă altul. A vrut să-mi ofere încă o dată obrazul pentru a o săruta. Ne-am încurcat iar… de data asta eu am căutat intenţionat buzele ei.

Mă privea în ochi zâmbind. Efectul vinului ne-a molipsit pe amândoi. Am lăsat paharul pe masă, m-am lipit de ea, am luat-o în braţe şi am sărutat-o pe buze. Nu a reacţionat negativ. I-am luat paharul aproape gol din mână şi l-am aşezat pe masă.

Ne-am îmbrăţişat, ne sărutam cu pasiune. Mă încălzisem, penisul a prins viaţă. Implicarea ei mi-a dat aripi să trecem la nivelul următor. Am luat-o de mână şi m-am dus cu ea în dormitor. S-a aşezat pe pat, eu am stins lumina.

M-am dezbrăcat rapid şi m-am urcat în pat. Ea se făcuse comodă, era întinsă pe spate. Nu s-a aşteptat ca eu să fiu deja dezbrăcat lângă ea.

– Te-ai dezbrăcat rapid …

Ne sărutam, îi pipăiam sânii minusculi. Natura nu a fost darnică cu ea. Am ajutat-o să-şi de-a tricoul jos. Sutien nu avea… nici nu avea nevoie.

Puţin câte puţin, m-am urcat deasupra ei in timp ce ne sărutam. I-am desfăcut nasturele de la pantaloni… purta o pereche de jeanşi tăiaţi… fermoarul s-a desfăcut rapid. În câteva mişcări am reuşit să-i îndepărtez pantalonii.

Perechea de chiloţei era singurul zid care îmi bloca accesul la păsărica ei. Penisul erect îl frecam de ea… ne mângâiam şi ne sărutăm frenetic. Era dornică, semnalele ei mă încurajau să merg mai departe. Am sărutat-o pe gât, apoi mai jos… am ajuns la sfârcurile ei. Le-am supt puţin.

Am ajuns la abdomen… s-a arcuit … am prins de marginile laterale ale chiloţeilor şi am tras de ei. Rămasă fără chiloţei, m-am aplecat să-i gust feminitatea. Fiind semi întuneric, Andra nu şi-a dat seama ce vreau să fac. Atunci când i-am atins vaginul cu buzele s-a retras rapid. Picioarele s-au apropiat blocându-mi accesul.

– Ce vrei să faci?

– Doresc să-ţi ofer plăcere… nu ţi-a făcut nimeni până acum sex oral?

– Nu… mi-a răspuns. Din tonalitate, părea stânjenită de situaţie.

– Am înţeles. Poate că ţi se parte ciudat, dar acordă-mi 30 de secunde şi o să vezi că îţi va plăcea. Te rog, întinde-te pe spate şi fă-te comodă, relaxează-te.

Părea reticentă la încurajările mele, dar până la urmă a cedat. Am început să o mângâi pe corp; pe sâni, pe abdomen… partea interioară a pulpelor. O simţeam cum îşi arcuieşte trupul. M-am aplecat să-i sărut piersicuţa… nu era complet rasă.

2I-am atins labile cu vârful limbii. Încet, fără grabă… limba se plimba pe toată suprafaţa vaginului ei. Stăteam întins pe burtă, i-am prins sfârcurile cu degetele. Mă jucam cu ei. Auzeam cu geme. M-am oprit cu vârful limbii la clitoris. După câteva atingeri s-a retras. S-a întors pe o parte strângându-şi picioarele.

– S-a întâmplat ceva?

– Nu mai vreau… nu mă simt în largul meu.

M-am aşezat lângă ea, am îmbrăţişat-o şi i-am spus:

– Este în regulă, dacă nu îţi place putem să trecem peste asta.

– Poate nu este bine să facem asta… ştii tu… să ajungem în pat…

– Suntem adulţi, putem lua singuri deciziile… nu ne-a forţat nimeni. Avem două variante: continuăm sau ne oprim.

Am vrut să o sărut… nu m-a lăsat, s-a eschivat. Gestul ei m-a convins. Ceea ce am început s-a terminat. Era linişte în cameră. Stăteam unul lângă altul. Am mângâiat-o uşor pe spate. Mă gândeam să mai încerc o dată. Am prins-o de bărbie cu două degete şi m-am apropiat să o sărut…

Mâna ei m-a blocat. Mă gândeam acum dacă dorinţa de ai face sex oral are vreo legătură cu întorsătura ce a avut loc. Dacă nu insistam care era situaţia? Poate gestul în sine i se pare ciudat şi i se pare scârbos să o sărut acum?

– Vrei să vorbim despre asta? Am întrebat-o dar nu mi-a răspuns. Are legătură cu sexul oral? Te-a deranjat acest lucru? Nu mă laşi să te sărut din pricina sexului oral?

– Mă simt vinovată…

– Să nu iei vina asupra ta. Şi eu am partea mea de vină. Dacă mă gândesc mai bine, cea mai mare vina este la mine…

Am mângâiat-o pe obraz… stăteam faţă în faţă şi ne priveam unul la altul. Ne obişnuisem cu semi întunericul. După puţin timp, mi-a răspuns pozitiv la mângâierile mele. Îşi mişca capul după mâna mea, avea ochii închişi… Nu i-am spus nimic.

Mâna a alunecat pe gât, apoi către sâni… s-a întors pe spate, mâinile le-a aşezat lângă corp, picioarele apropiate, unul uşor ridicat. I-am prins sfârcul drept cu două degete… pe celălalt l-am cuprins cu buzele, limba se juca cu el. Mâna a coborât mai jos… penisul a revenit la viaţă.

Cu vârful degetelor îi atingeam uşor pielea… pe abdomen… am ocolit vaginul… apoi partea interioară a pulpelor. M-am ridicat şi m-am aşezat în partea dreaptă a ei. Cu mâna stângă mi-a cuprins penisul şi am început să-l frec. Eram convins că nu voi avea parte de preludiu.

O sărutam pe corp… pe sâni, pe abdomen… cu mâna dreaptă i-am stimulat clitorisul. M-am abţinut să introduc un deget în interiorul ei. M-am gândit să nu o supăr din nou. Avea picioarele desfăcute, gemea… din când în când îşi arcuia trupul.

Mi-am făcut loc între picioarele ei… m-am poziţionat deasupra… nu m-am putut abţine şi am introdus un deget în vaginul ei. Am remarcat că era udă toată, degetul a intrat uşor. Am scos degetul rapid şi am potrivit penisul. Întâi a intrat “capul”… a gemut puternic.

3Părea strâmtă pentru mine… am ieşit puţin şi am intrat puţin mai mult. Treptat… a intrat tot penisul. Şi-a desfăcut picioarele larg… penisul a intrat tot, i-am presat clitorisul. Mă mişcam în sus şi în jos… aaahhh… o vedeam cum se zbătea sub mine de plăcere.

I-am prins un sfârc, l-am prins între degete. Am sărutat-o pe gât, pe umeri… aahhh… simţeam cum trage de cearceaf. Am intensificat ritmul, clitorisul puternic apăsat, mişcările … o făceau să suspină din ce în ce mai tare. M-a cuprins cu braţele, mă mângâia uşor, pe alocuri mă zgâria… aahh… cu vârful degetelor apasă în carne.

Avea gura deschisă, respira sacadat… aaahhh… şi-a pus palmele pe fese, mă apasă… în acelaşi timp îmi ghida ritmul, ceva mai repede… aaahhhh… apoi s-a oprit. M-am oprit şi eu… să-şi tragă sufletul. Puteam zări satisfacţia pe chipul ei.

După ce s-a mai liniştit puţin, am scos penisul afară… l-am introdus din nou, am ieşit, am intrat… ritmul, din ce în ce mai repede… ea mă mângâia pe spate, mă săruta pe gât… aaahhh… gâfâia o dată cu mine. Momentul era aproape… aahhh… am ieşit brusc. Spermă a ţâşnit pe abdomenul ei. Obosit, m-am lipit de ea. Am stat aşa câteva minute.

După ce am făcut duş, m-am îmbrăcat. Înainte de a pleca am stabilit că acesta este micul nostru secret. Mi-am luat la revedere, fără să o sărut şi am plecat.

––––––––––-

Citeşte şi:

Reparatii … la vecina 2

Reparatii … la vecina 1

––––––––––-

Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

