Spectacol lesbi 1


1 Am o pasiune pentru spionat oamenii în momentele intime. În timp ce mă masturbez, îmi place să-i privesc cum fac sex. Meseria în IT m-a ajutat să fac posibilă aceasta pasiune, cu ajutorul internetului.

Recent am fost chemat de către o vecină care avea probleme la calculator, nu se mai deschidea. Vecina are un corp extraordinar. O blondă focoasă cu forme apetisante. Din câte ştiam, era singură iar în compania unor bărbaţi o vedeam rar. Am intrat în casă, ea era îmbrăcată cu o pereche de colanţi negrii şi un tricou alb, puţin cam larg.

M-a invitat într-o încăpere mobilată cu un birou şi o bibliotecă în care erau ţinute multe cărţi şi multe carcase de DVD-uri. Am observat că vecina are montate un set de camere video.În câteva minute am reuşit să deschid calculatorul. I-am spus că trebuie să instalez câteva programele care vor detecta erorile din calculator. În timp ce programele executau procesele de curăţare, am văzut că acele camere video erau conectate la calculator. Două dintre ele erau amplasate în dormitor.

Într-un moment de neatenţie al vecinei am reuşit să-mi conectez tableta la sistemul de supraveghere şi să am acces total asupra calculatorului. Curiozitatea m-a determinat să arunc o privire printre fişierele stocate în calculator. Am văzut stocate o mulţime de filmuleţe video ce păreau făcute cu acele camere.

După ce mi-am făcut treaba, am plecat grăbit spre casă. Eram entuziasmat să văd ce pot surprinde pe acele camere. Am urmărit-o pe vecina timp de două zile, dar nu s-a întâmplat nimic. Într-una din seri am observat că vecina a venit cu o femeie.

Erau îmbrăcate în ţinută office, sacou şi cămaşa cabrată, fusta strâmtă puţin peste genunchi şi pantofi cu toc nu foarte înalt. Comunicarea între ele părea degajată, ca şi când s-ar cunoaşte de multă vreme. Am rămas în faţa ecranului aşteptând să văd ce se întâmplă.

O vreme nu s-a văzut activitate în camere. Aproape îmi pierdusem interesul să le mai urmăresc până în momentul în care au apărut în dormitor. Apariţia lor m-a exaltat imediat. Sărutul pe buze pe care l-am surprins mi-a dat de înţeles că va fi o seară magnifică.

2S-au ajutat una pe cealaltă la dezbrăcat… nasturii de la cămaşa s-au deschis, bluza vecinei a zburat imediat. Fustele strâmte alunecau încet pe coapse. Au rămas în chiloţei şi sutien. S-au luat în braţe şi au început să se sărute cu pasiune.

M-am dezbrăcat de pantaloni şi de chiloţi. Am conectat tableta la televizor pentru a avea o imagine mai mare. Regretăm faptul că nu aveam sonor. Aş fi vrut să aud ce vorbesc, să aud suspinele şi gemetele lor.

Cu mâna stângă mi-am prins penisul masându-l uşor, de va vârf până rădăcină. Stăteam în fotoliu şi mă uitam la cele două femei cum îşi mângâiau trupurile… aşteptam mai multă acţiune… s-au oprit. Vecina a ridicat o sacoşă din hârtie dreptunghiulară. A aşezat-o pe pat… a scos din punga… părea a fi două lenjerii intime complete şi un vibrator cu două capete. Nu m-am aşteptat să văd aşa ceva.

S-au mai sărutat câteva minute apoi au părăsit încăperea ţinându-se de mână… încălzit, cu penisul erect, am aşteptat ca cele două femei să revină. După aproximativ 15 minute şi-au făcut apariţia în dormitor.

Erau sclipitor de sexy îmbrăcate. Vecina îmbrăcată cu furou scurt roşu aprins. Bretelele subţiri ţineau partea de sus a materialului. Decolteul generos lăsa loc oricărei fantezii. Pe sub furou se putea observa o pereche de chiloţei minusculi. Bruneta, o femeie înaltă şi subţirică… îmbrăcată cu un furou închis la culoare, gen plasa… prins doar cu o fundiţă albă în dreptul sânilor. Linia trupului putea fi uşor observată prin plasă.

S-au prins de mâini, treptat s-au apropiat… păreau că sunt într-un dans lent. Vecina şi-a pus mâinile după gâtul brunetei. A urmat şi bruneta… se legănau către stânga… către dreapta. Şi-au apropiat obrajii una de cealaltă… buzele s-au întâlnit…

… citeste partea a doua …

––––––––––-

Citeşte şi:

Razbunarea sotiei

Colega de birou

––––––––––-

Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

