De ce sunt percepută ca o curvă?


Graphic1 “Mi-am pierdut virginitatea la vârsta de 17 ani. L-am cunoscut pe Alex, era de aceeaşi vârstă cu mine. Tineri şi neexperimentaţi, am luat ca o joacă relaţiile intime. Am pus in practică diferite poziţii, căutam plăcerea. Relaţia noastră a durat 6 luni, până când acesta a dorit să experimenteze şi cu o altă fată.
La început, am fost dezamăgită, frustrată şi uram bărbaţii. După multă vreme m-am gândit că eram doi adolescenţi fără multă minte şi nu ştiam ce doream de la viaţă.
Pe la 20 de ani l-am cunoscut pe Vlad. Bărbat bine, solid. M-a abordat pe stradă cu nimeni nu o mai făcuse până atunci. Şarmant, seducător ştia cum se poarte cu o femeie. Îl ajuta experienţă, era cu 5 ani mai mare ca mine. Mai târziu am realizat că personalitatea lui se asemăna cu a unui cameleon, se adapta în funcţie de situaţie. Îmi vorbea frumos, mă simţeam răsfăţată, iubită, protejată. Din punct de vedere sexual, aveam o conexiune aparte cu el. Nu i-am refuzat nici o plăcere sexuală. Pentru el am acceptat să fac sex anal. M-a durut foarte tare. Poate dimensiunea penisului lui, eu poate mai strâmtă, neexperimentaţi sau poate el mai brutal. M-a durut prima dată, a doua oară nu a mai făcut.
Am stat împreună 2 ani, nu ştiu dacă m-a înşelat, dar atitudinea lui faţă de muncă lăsa de dorit. Nu avea servici şi nici nu avea de gând să îşi găsească unul.
Veniturile lui erau când şi când, nu erau sume importante. Făcea tot felul de comisioane cu amicii lui. Fără nici o perspectivă de viitor împreună, relaţia a încetat.
Anii au mai trecut, am întâlnit şi alţi bărbaţi, cu unii am avut o relaţie scurtă, cu alţii doar discuţii la o cafea. În tot acest timp, am întâlnit bărbaţi care mă doreau numai pentru sex, fără implicaţii emoţionale. Este corect să spun că nevoile sexuale m-au determinat să accept, pentru perioade scurte, astfel de relaţii.
Unii aveau impresia că ştiu cu ce se mănâncă seducţia, la alţii alcoolul este un mod de viaţă. Limbajul de maidan, sunt de părere unii, este la modă şi impresionează orice femeie. Total greşit. Organele genitale în rol de punct şi virgulă lasă o impresie proastă.
Ce îşi poate dori o femeie de la un bărbat?
În primul rând îşi doreşte respect. Apoi: afecţiune, armonie în viaţa de cuplu, fidelitate, încredere, stabilitate, protecţie, ajutor, etc. Nu neapărat în ordinea asta. Lista fiecărei femei poate fi diferită, cu mai multe sau mai puţine elemente, în funcţie de vârstă, educaţie, experienţă.
Revenind la relaţiile sexuale, de ce sunt mai importante nevoile sexuale ale bărbaţilor comparativ cu ale femeilor? Suntem construiţi să convieţuim împreună, să simţim plăcerile carnale; altfel eram exemplare asexuate precum la plante şi la anumite animale.
Termenul de curvă aplicat femeilor lasă urme adânci în suflet. Scade încrederea de sine, apar complexe de inferioritate, depresia, etc.
Sunt multe femei care îşi dau cu părere despre persoane pe care le cunosc, mai mult sau mai puţin. Oare ele au fost mai cinstite? Nu au nimic să-şi reproşeze faţă de ceea ce au întreprins în viaţa personală?
Trăim în altă epocă, au trecut vremurile în care sexul era perceput de oamenii obişnuiţi numai pentru perpetuarea speciei, reproducere. Astăzi, este importantă plăcerea pentru ambii parteneri. Psihologii sunt de părere că nevoile sexuale nesatisfăcute aduc frustrări şi pot face loc depresiilor.
Umblă o vorbă în popor: fiecare poate să facă ce vrea cu viaţa lui, cu corpul lui, atâta timp cât nu afectează direct sau indirect convieţuirea celor din jur.
Evitaţi să puneţi etichete de dragul amuzamentului sau discuţiei cu alte persoane. Nu veţi deveni mai spirituali, doar afectaţi starea de spirit a femeilor cu multă răutate.
Povestea vieţii mele poate fi a oricărei femei de pe planetă, poate a uneia din jurul vostru, pe care o cunoaşteţi: o mamă, sora, fiica. Să fiţi iubiţi!”
Semnat,
O femeie obişnuită.

––––––––––-

Citeşte şi:

Noapte alba la hotel 3

Noapte alba la hotel 2

––––––––––-

Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Un gând despre „De ce sunt percepută ca o curvă?

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

