Am trăit cu ispita în casă 3


Graphic1234… am prins-o de mijloc, palmele urcau încet pe trupul ei. S-a aplecat către mine şi m-a sărutat pe obraz, pe frunte… apoi pe gură. Am cuprins-o cu braţele, eram lipiţi unul de altul… mişcările noastre erau lente.
Palmele umblau nestingherit pe trupul ei, din când în când o trăgeam de fese. Sânii ei imenşi erau striviţi între noi. I-am cuprins sânii de la bază… Roxana mi-a făcut loc să-i cuprind… îi ţineam strâns unul lângă altul.
Erau aproape de gura mea… aşteptam de mult momentul acesta… mai ales că sânii ei mi-au dat ceva bătăi de cap şi m-au făcut să o doresc.
I-am luat în gură, pe rând… îi băgăm în gură, atât cât intrau… sugeam hulpav. Îi plăcea şi ei… gemea mai intens iar mişcările în penisul meu erau mai rapide… daaahhh… mai tare, îmi spunea din când în când.Am cuprins-o de trup şi ne-am răsucit… eu deasupra. Penisul ieşise, l-am potrivit, a intrat până la capăt. M-am lipit de ea, pubisurile noastre se frecau uşor.. apoi mai repede… am sărutat-o pe gât, limba a urcat către ureche. I-am prins lobul urechii între buze.
I-am simţit palmele pe fese. Îşi baga unghiile delicat în carnea mea. Avea ochii închişi şi gura deschisă. Degetul arătător se juca cu buzele ei, mi-am făcut loc printre ele. Îmi ţinea degetul captiv şi gemea… puţin câte puţin mi-am intensificat mişcările.
Penisul îl retrăgeam… să pot intra imediat. Am scos degetul… i-am prins fiecare picior şi i-am poziţionat pe umerii mei. Stăteam sprijinit în mâini, am sărutat-o pe gamba… mişcările au devenit alerte… aaahhh… cu unghiile mă zgâria uşor pe spate.
… ddaaahhh… am prins mai mult curaj, gemetele ei m-am determinat să mă mişc mai rapid, din ce în ce mai rapid. Credeam că urmează să aibă orgasm, nu vroiam să pierd ritmul. Numai că intensitatea mişcărilor mă obosise.
I-am eliberat picioarele şi m-a aşezat peste ea, să-mi trag sufletul. Buzele noastre s-au contopit, mâinile umblau nestingherite, vârful limbilor aveau un dans al atingerilor. M-am aşezat lângă ea, am continuat să ne sărutăm.
Degetul mijlociu îi explora interiorul… adânc. Cu greu ne-am oprit din sărutări. S-a răsucit, era cu spatele către mine, apoi s-a aşezat pe burtă. S-a făcut comodă, apoi mi-a spus să mă aşez deasupra ei.
Cu mişcări încete o mângâiam pe spate, vârful degetelor se plimba pe toată lungimea corpului. M-am ridicat, eram deasupra ei… am sărutat-o pe umăr, apoi pe gât… a tresărit când am ajuns la ureche. Am continuat cu săruturile pe trupul ei.
Nu spunea nimic, stătea cuminte şi aştepta ce-i mai pregătesc. Am ajuns în dreptul feselor… o strângeam cu degetele. Mi-am înfipt uşor dinţii în carnea ei… aaahhh, a fost reacţia ei. Nu m-am lăsat până nu i-am făcut o mică urmă.
Mi-am pregătit penisul, l-am frecat încet, m-am apropiat de ea şi am intrat… până la capăt… aaahhh. Şi-a arcuit puţin spatele ridicându-şi bazinul. O mână a dus-o între picioare, îşi masa clitorisul. Eram deasupra ei, o sărutăm pe umăr.
Ritmul mişcărilor a devenit alert, Roxana gemea din ce în ce mai tare… o mână am băgat-o sub ea. I-am prins un sân, cu degetele îi masam uşor sfârcul.
Ddaaahhh… aaahhh… gemetele ei mă încurajau să accelerez ritmul. Aaahhhh… clitorisul era stimulat frenetic, cealaltă mână apucase cearceaful şi trăgea de el. I-am prins lobul urechii între buze şi-l masam uşor cu limba.
Poziţia era puţin incomodă, dar am continuat să rezist… penisul se lovea de interiorul ei cu viteză… aaahhh… orgasmul ei părea că se apropie… dddaaahhh… a venit ca o eliberare. Am rămas puţin în interiorul ei până s-a mai liniştit.
M-am ridicat de pe ea şi m-am aşezat lângă, ţinând-o în braţe. S-a întors către mine şi m-a sărutat pe buze. Penisul l-a luat în palmă, îl decalota uşor. Săruturile ei au coborât pe piept, a ajuns în dreptul penisului… l-a cuprins cu buzele.
S-a aşezat pe spate, m-a tras şi pe mine după ea. Eram deasupra ei, îmi ţinea penisul cu o mână, buzele şi limba îmi ofereau plăcere, mult peste aşteptări. Mă jucam cu sânii ei, ţineam ochii închişi. M-am dat puţin înapoi… mi-am aşezat penisul între sânii ei.
Şi-a cuprins sânii, penisul era fixat între ei… mă mişcăm încet. Degetul arătător l-am băgat în gura ei… l-a cuprins cu buzele, se juca cu el. Îmi mişcam degetul în guriţa ei în ritmul mişcării penisului între sânii ei imenşi.
Am accelerat… scena în sine mă excită foarte mult, mi-a trezit toate simţurile… aaaahhh… ştiam că izbăvirea era aproape… simţeam penisul foarte mare… aaahhh… spuneam în şoaptă: “se apropie”.
Îmi încordasem toţi muşchii… aaahhh… pentru moment mi-am ţinut respiraţia… apoi… aaahhh… jetul de spermă a ţâşnit ca din tun pe bărbie.
După ce m-am liniştit, am făcut împreună un duş. Am convenit că relaţia noastră trebuie să rămână secretă. Amalia nu trebuia să afle.
Relaţia a continuat multă vreme până când am fost descoperiţi. Roxana şi-a găsit un o altă locuinţa. Deşi am promis că voi pune capăt relaţiei cu Roxana, nu am reuşit să mă ţin de cuvânt şi am mai avut câteva întâlniri.
Amalia a aflat. Relaţia noastră a luat sfârşit, ne-am separat. Acum locuiesc la Roxana. Sfârşit.

… citeste partea intai …

… citeste partea a doua …

––––––––––-

Citeşte şi:

Innebunit dupa ea

Sub clar de luna

––––––––––-

Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

