Reparaţii … la vecina 1


Eram singur acasă, îmi curăţam calculatorul. A sunat cineva la uşă. Era vecina de vis-à-vis. Îi trebuia un bărbat bun la reparaţii.

– Vecine, te rog mult, poţi veni până la mine?!… am o problemă cu uşa de la bucătărie, nu se mai închide bine…
Vecina, femeie singură, tânără şi atrăgătoare… o femeie pe care am remarcat-o de mult. Îmbrăcată cu pantaloni mulaţi sau fuste scurte, cei pun în valoare piciorul frumos sculptat, îmi ofereau fantezii erotice diverse de fiecare dată când o vedeam.
Îmbrăcată într-un halat de satin de culoare roşie. Puţin deasupra genunchiului şi crăpat în lateral, ochii îmi erau aţintiţi numai la picioarele ei. …

Mi-am lăsat treaba mea şi m-am dus la vecina. Mecanismul de închidere a uşii se stricase. Trebuia să desfac toată yala pentru a o repara. Mi-am adus uneltele mele şi m-am apucat de treabă.
Desfăceam încet şuruburile… când nu era atentă, mă uitam la picioarele ei. Era într-o continuă mişcare… avea mereu ceva de făcut. Uneori se aplecă în timp ce era cu spatele la mine.
Halatul se ridica… picioarele îşi aratau frumuseţea. Aveam impresia că toate mişcările ei erau premeditate. Penisul se întărise. Mă gândeam la “chestiile” nebuneşti pe care puteam să le facem împreună.
La fiecare mişcare, făcea un zgomot… închidea mai tare sertarul sau uşa de la dulap, îşi spunea nemulţumirea cu voce tare. Am observat că nu se comportă la fel ca în alte dăţi… era clar pentru mine, tot ce făcea era pentru a mă face atent la ea.
Mă gândeam la posibilitatea să mă înşel, să apreciez lucrurile greşit. Şi chiar dacă era evident, nu ştiam cum să fac primul pas.
Aproape terminasem de reparat încuietoarea… vecina a pregătit un pahar de vin roşu, s-a apropiat de mine… a întins mâna să mi-l ofere. Atenţia ei părea în altă parte, am întins mâna să apuc paharul, vecina s-a dezechilibrat şi a vărsat vinul pe mine, pe bluză şi pantaloni.
– Îmi cer scuze, am fost neatentă.
– Nu face nimic… se mai întâmplă tot felul de accidente…
A luat rapid un prosop din preajma ei. A început să mă şteargă… era uşor aplecată, sânii ei se vedeau prin decolteu, în toată splendoarea lor.
Nu îmi mai părea rău de haine, priveliştea făcea toţi banii. Penisul era neîncăpător în chiloţi… a început să mă şteargă şi pe pantaloni. I-am zis pe un ton neconvingător că petele se vor lua la spălat.
Îmi părea rău să se oprească… mă ştergea în zona penisului meu. Cred că a observat umflătură în pantaloni… s-a oprit şi mi-a zis.
– Dezbracăte de tricou, trebuie să-l spăl… îmi pare aşa de rău… trebuie să-mi dai şi pantalonii… îi voi spăla.
De gura ei m-am conformat… eram în chiloţi, umflătura din fata părea din ce în ce mai mare. Mi-a luat hainele şi le-a dus la baie. Eram nehotărât, să plec acasă sau să mai rămân.
Vecina a venit rapid, m-a apucat de braţ m-a invitat să intru în sufragerie… m-am aşezat pe canapea. Vecina a plecat şi m-a lăsat singur… m-a strigat după câteva minute, să vin în dormitor.
În dormitor mă aştepta deschisă la halat… m-am apropiat de ea, şi-a desfăcut larg halatul, l-a lăsat să cadă uşor. A venit lângă mine, m-a sărutat pe piept, a pus mâna la chiloţi… peste umflătură.
A tras de ei… până am rămas fără … se uită mine. S-a aşezat în genunchi… penisul era drepţi în faţa ei… hotărâtă l-a apucat de vârf, îmi culisa prepuţul… un sărut la vârf, l-a cuprins cu buzele… mmmfff.
Ştia ce are de făcut… o mână îmi masa testiculele… buzele se mulau perfect pe gland… mmmhhh… îl sorbea la vârf, dispărea în interior… limba cobora şi urca pe toată lungimea, până la scrot.
Sugea hulpav… era flămândă după penis… mmmhhh… eu în nouălea cer. S-a ridicat, m-a apucat de mână, m-a tras după ea în pat. Picioarele larg deschise mi-au oferit priveliştea feminităţii ei frumos aranjată.
Din privirile ei am înţeles că trebuie să încep de acolo. M-am apropiat de ea, mâinile ei m-au prins de cap… mi-au arătat direcţia. Un miros de parfum m-a învăluit… pe semne că era proaspăt aranjată.
Mi-am apropiat buzele de “buzele” ei. Aaahhh… sunetul l-am perceput ca o uşurare, aştepta de mult momentul. Îi deschideam uşor labile cu buzele… vecina mă apăsa cu putere… limba o gâdila la suprafaţă, a intrat în interior… dddaaa… pulpele m-au strâns că într-o menghină.
Mă apasa puternic… i-am cuprins sânii cu palmele, trăgeam de ei… clitorisul a urmat să fie dezmierdat. Am pus limbă pe el… de jos în sus, executăm mişcări puternice asupra lui.
Şi-a răsucit corpul într-o parte, picioarele mă strângeau strâns… aaahhh… apoi s-a răsucit din nou… eu eram pe spate, şi-a potrivit vulva pe gura mea… se mişcă înainte şi înapoi. Se ţinea de perete… clitorisul se frecă de limba mea… mai încet, apoi din ce în ce mai tare.
Aaahhh… corpul îi tremura… limba îmi amorţise… mi-am luat penisul cu mâna stângă, îl frecam cu rapiditate… aaahhh… dddaaa… îi simţeam picioarele tremurânde… dddaaa… aaahhh.
I-am simţit uşurarea… seva feminităţii ei îmi delectase papilele gustative… abia respiram sub presiunea corpului ei.
S-a ridicat, gura ei o caută pe a mea… apoi s-a întins peste mine…

Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Domnu’ Roz

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

