S-a furat mireasa


Nunta cumnatei mele mi-a deschis calea pentru o nouă cucerire. Şansa mea s-a dovedit a fi noaptea nunţii, atunci când voi fura mireasa. Trebuia doar să fiu rapid, să nu o fure altcineva în locul meu.
Am băut câteva pahare de vin, să-mi fac curaj. Am invitat-o la dans. Am dansat câteva melodii împreună. Muzica alertă, calitatea de gazdă, l-au făcut pe mire să o piardă din vedere pe mireasă.
Am ales bine momentul… i-am spus miresei că este cineva la poarta care abia a venit. S-a îndreptat către poarta, m-am dus după ea.

A ieşit din curte, s-a uitat în stânga, s-a uitat în dreapta şi mi-a zis:
– Cine a venit? Pe cine ai văzut?
În clipa aceea am tras-o de mâna după mine. Câţiva săteni au văzut scena. Mireasa a dat să fugă de mine. Am cuprins-o în braţe, am ridicat-o pe umăr şi am plecat cu ea.
Am mers o vreme pe câmp. Ne-am oprit în lanul de porumb. Înainte să fur mireasa am avut o înţelegere cu un văr să trateze cu mirele în locul meu.
Gabi, mireasa, a renunţat să opună rezistenţă. Situaţia era animată, eram aşezaţi pe o pătură… pregătită din timp… spuneam glume, râdeam… din când în când îi mai puneam mâna pe picior. Nu zicea nimic, îmi lua mâna şi o dădea la o parte.
Am insistat mai mult, am băgat mâna mai mult pe sub rochia ei, o mângâiam pe picior, am dat să o sărut. În prima fază nu a vrut.
– Dacă află cineva…
– Cine să afle?… suntem numai noi doi, i-am zis.
Am sărutat-o pe buze, m-am urcat peste ea, i-am ridicat poalele rochiei… mi-am făcut loc între picioarele ei. O sărutăm pe buze… mă grăbeam puţin… am băgat mâna între picioarele ei, un deget şi-a făcut loc pe lângă chiloţei în vaginul ei.
Aveam băgat degetul mijlociu… îl mişcăm rapid în interior, respira greu… ah… aaahhh. Am scos degetul, i-am tras chiloţeii jos, i-am îndepărtat. Rapid mi-am desfăcut cureaua, mi-am dat pantalonii şi chiloţii jos.
Am trecut peste preludiu. M-am aşezat peste ea… am potrivit penisul. Aaahhh… mă ţinea strâns cu picioarele, loveam puternic în interior… hhhmm… gura ei a căutat-o pe a mea.
M-a prins de obraji… buzele s-au lipit ca nişte ventuze, vârful limbii dansa cu al ei. I-am scos sânii afară, mă jucăm, trăgeam de ei.
Au început să mă doară genunchii. M-am ridicat, am ajutat-o şi pe ea să se ridice… s-a aşezat în genunchi cu spatele la mine. Mi-am potrivit penisul… am cuprins-o de mijloc… aaahhh… am intrat adânc.
Stătea cu capul aproape de pământ… aaahhh… ţipa de plăcere… noroc că nu ne auzea nimeni.
M-am aşezat peste ea, i-am căutat sânii.. trăgeam de ei… simţeam că se apropie… aahh… mişcările erau mai rare, eram epuizat. Am stat o clipă unul peste altul, să ne tragem sufletul.
Rapid ne-am îmbrăcat, am ajutat-o pe mireasă să se aranjeze puţin. Părul era ciufulit, nu am avut cum să ajut în mijlocul câmpului. Am strâns pătura şi am plecat.
Am mers cu ea până în apropierea casei, apoi am lăsat-o să se ducă singură. Eu m-am dus acasă. Mirele, disperat ca nu ştia unde suntem, a văzut-o, ciufulita, puţin neglijenta cu îmbrăcămintea… i-a dat două palme în public şi a trimis-o în casă.
Mirele s-a ales cu o soţie infidelă, iar eu m-am ales cu o damigeana cu vin.

Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Domnu’ Roz

3 gânduri despre „S-a furat mireasa

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

