Tratamentul asistentei


Ceasul era trecut de ora 22. Mă uitam la televizor în rezerva mea de la spital. Ştiam că trebuie să vină asistenta mea… Era de tură toată noaptea. Ştiam că va veni, dar eram nerăbdător.
O aşteptam să vină… butonam de zor la telecomanda. Uşa s-a deschis, a intrat asistenta mea preferată, îmbrăcată în costumaţia ei de culoare albastră. …

– Credeam că m-ai uitat, i-am spus eu.
– Iubitule, am întârziat puţin, dar am rezolvat toate problemele…
Eram întins pe pat, numai cu lenjeria intimă. S-a aşezat lângă mine, mi-a pus o mână pe obraz şi m-a sărutat. Un deget se plimba încet pe obraz, a alunecat încet pe gât… se juca pe pieptul meu.
Îşi mişcă degetul încet… făcea cercuri, apoi cu toate degetele. Mă gâdila un pic, dar în acelaşi timp mă incita.
Penisul s-a trezit la viaţă, partea din faţă a devenit vizibil de mare. Mâna ei jucăuşă a ajuns în zona intimă… m-a apucat… strângea uşor, penisul meu era erect. Chiloţii au devenit neîncăpători.
Se uita la mine şi zâmbea uşor pervers. A băgat mâna în chiloţii mei, a tras penisul afară. Îşi muşcă uşor buzele… hhmmm… l-am luat în mână, ofta… îi rula “pielea”.
Eu i-am căutat sânii pe sub hainele ei… nu purta sutien. Era o plăcere să mă joc cu sânii ei dolofani. Asistenta a trecut peste săruturi… s-a dus direct la penis, stătea cu spatele la mine.
S-a apropiat de penis, l-a lins puţin la vârf, apoi mai jos… îşi freca obrazul de el. Îl decalota, ofta şi suspina. Fără să mai aştepte l-a cuprins între buze, limba făcea cercuri la vârf.
Eram înnebunit. Am scos mâna de la sâni, am băgat-o în pantalonii ei… nu avea lenjerie intimă… mi-am făcut loc printre pulpele ei… am găsit-o… am introdus un deget un interior… îl mişcam încet.
Asistenta… hhmmm… s-a aplecat mai mult… a intrat jumate, se mişca încet… se ridica, apoi cobora… la fiecare coborâre intramai mult. Am închis ochii, m-am lăsat pe “mâna” ei.
Mişcările ei erau mai ample… plăcerea m-a învăluit… se mişca repede. S-a oprit puţin… l-a scos afară, cu limba făcea cercuri la vârf… s-a dat jos din pat… credeam că pleacă şi mă lăsa aşa.
Şi-a dat jos pantalonii, s-a urcat pe mine cu faţa către mine. Şi-a potrivit penisul… a intrat. Am ajutat-o să-şi de-a jos şi bluza. Era goală, înfiptă în penis… sânii mari dansau în faţa mea.
Am pus mâna pe ei, încercam să-i cuprind cu palmele… erau prea mari pentru palmele mele. Trăgeam de ei… asistenta mă călărea frenetic. S-a aplecat către mine. Buzele şi limba se jucau cu sfârcurile.
Îi voiam cu totul. Pe rând, luam sânul în gură… voiam să intre cât mai mult. Limba îi “biciuia” sfârcul. Avea ochii închişi… aaahhh… suspinele ei mă excitau.
S-a ridicat, s-a întors cu spatele la mine… s-a aşezat din nou… s-a înfipt. Era aplecata uşor către înainte… i-am strâns fesele între palme, trăgeam de ele. Prin distanţa dintre noi se putea vedea penisul cum intra şi iesea din vagin.
Poziţia era una nouă pentru mine… nu a durat mult, s-a lăsat pe spate, peste mine. Abia aşteptam să mă joc cu sânii ei. I-am abordat imediat.
Asistenta şi-a lăsat capul într-o parte… cu buzele şi limba se juca la urechea mea. Senzaţii noi m-au învăluit. Stătea peste mine. Poziţia nu o ajuta să se mişte… am trecut eu la treabă.
Am luat mâna de pe sâni… am prins-o de fese… mă mişcăm alert. Mişcările mele aproape o făceau să ţipe de plăcere. Limba a intrat în ureche, fiori pe şina spinării m-au cuprins.
Eram aproape… a simţit şi ea asta. S-a ridicat, s-a dus direct la penis. Stătea cu spatele la mine. L-a luat imediat “în primire”. Se putea auzi plăcerea asistentei… hhmm… zgomotele ei îmi făceau plăcere.
Acum se mişca mai repede… mă jucam cu sânul ei… cu cealaltă mână îi dirijam mişcările capului. Mai repede… mai repede… şi… m-am încordat… sămânţa a ieşit… am rămas nemişcat cu gura căscată.
A fost un orgasm de vis… asistenta “făcea curăţenie”… m-a şters apoi cu un şerveţel umed. S-a îmbrăcat rapid… trebuia să plece. Eu nu am uitat de mică atenţie pentru “tratament”.
Am rămas întins… asistenta a plecat… îmi căutam energia “pierdută”.

Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Domnu’ Roz

2 gânduri despre „Tratamentul asistentei

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

