Bărbatul din inima mea 3


… În timp ce ne spălăm mă uitam mereu la trupul său. Era plin de spumă. Sub pretextul că îl ajut să se spele, profităm de ocazie să-i ating corpul.
Stăteam amândoi în picioare, palmele se plimbau peste pectoralii lui… duşul a început să curgă peste noi. M-am lipit de el… am dat să-l sărut. M-a apucat uşor de obraji, m-a sărutat lung.
Mâna a alunecat încet… am ajuns la penis… l-am apucat cu o mână, mă jucam… se întărea puţin câte puţin. L-am împins încet până s-a lipit de zid… am continuat să ne sărutăm, penisul era tare.

L-am sărutat pe gât… oftam, îmi muşcam buzele de fiecare dată când îmi plimbam mâinile pe corpul lui. I-am sărutat pe rând sfârcurile… am coborât mai jos pe abdomen.
M-am aşezat în genunchi… i-am luat glandul cu o mână… zâmbeam, mă uitam în ochii lui. Sergiu se uită fix la mine, ştia ce urma. L-am mângâiat uşor pe abdomen, mi-am apropriat buzele… i-am dat un sărut, şi în că unul… m-am uitat în sus, buzele s-au deschis… a alunecat încet… îmi plăcea să-l necăjesc.
Îl vedeam cum îşi muşcă buzele. Ofta de fiecare dată când intra… am vrut să merg până la capăt, dar era prea mare pentru mine… mă mulţumeam cu jumătate.
Limba jucăuşă desena opturi la vârf, apoi urca şi cobora pe toată lungimea până la scrot… era golaş, cum îmi place mie.
L-am apucat de fese… trăgeam de ele… penisul se plimba în gura mea, mmmhhh, un dute-vino alert… Sergiu era înnebunit.
M-a prins de cap, se juca în părul meu… mă ţinea fix, îşi mişcă corpul înainte şi înapoi. La început mai încet, apoi mai alert. Mă aşteptam să vrea finalizare orală… când, mi-a eliberat capul, şi-a scos penisul m-a luat în braţe… m-a lipit de perete.
A intrat adânc în mine… se mişca rapid… mă ţineam de gâtul lui, el mă săruta pe gât, cu o mână mă trăgea de sâni… mâinile mele l-au cuprins, îmi treceam mâinile pe spatele lui lat.
Eram în delir… se mişca din ce în ce mai rapid, gâfâia… îmi venea să ţip de plăcere, mă trăgea de sâni, mă săruta pe gât.
S-a oprit puţin… mi-a aşezat picioarele pe umerii lui… şi-a potrivit mai bine penisul, o simţeam adânc în mine… se mişca rapid. Mă săruta uşor pe gamba, poziţia nu era una comodă, mă dureau picioarele… el se mişcă din ce în ce mai tare.
M-a lăsat jos, m-a întors cu spatele… m-a aplecat uşor către înainte… a intrat fulgerător. Mă ţinea de mijloc… se mişca alert, cu o mână îmi caută sânii, trăgea de ei.
Gâfâia din ce în ce mai tare… aaahhh… a rămas înţepenit. M-am dat la o parte, l-am luat în braţe, îl sărutam cu foc. Sămânţa lui se scurgea încet pe mine şi pe jos.
Am mai făcut duş o dată, ne-am aşezat în pat… stăteam unul lângă altul îmbrăţişaţi.

Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Domnu’ Roz

2 gânduri despre „Bărbatul din inima mea 3

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

