O petrecere în pijamale


O petrecere în pijamale era un moment prielnic să uităm de examene. Nu era pentru prima oară când făceam jocuri de societate. De data asta băieţii au hotărât să ridicăm ştacheta.
Am acceptat până la urmă pentru distracţie. Am început jocul cu sticla. La primul joc a pierdut Răzvan. A primit poruncă să se sărute pătimaş cu Mirela. Băieţii nu au uitat să spună că porunca se îndeplineşte şi nimeni nu da înapoi. …

A venit rândul meu să pierd. Nu-mi venea să cred la ce s-a gândit Ioana când a spus să-i fac sex oral lui Marian.
M-am înroşit toată. Nu ştiam ce să fac. Toţi îmi spuneau că trebuie să execut porunca. Într-un final m-am apropriat de Marian… acesta s-a ridicat în picioare, şi-a scos penisul afară… şi aştepta.
M-am aşezat în genunchi în faţa lui. Eram roşie toată… aveam emoţii. Nu mai făcusem sex de faţă cu alţii. Aveam un gol în stomac.
Timidă i-am luat penisul în mână, mă jucam cu el… acesta se mărea în palma mea. Întârziam momentul… Marian a venit mai aproape de mine… penisul se afla câţiva centimetri de mine.
Întâi i-am dat un sărut în fugă… toţi mă încurajau… apoi încă unul… şi încă unul. Mi-am pus buzele pe glandul lui. Am închis ochii să nu mai văd pe nimeni. Încet şi-a făcut loc înăuntru.
Marian ofta… se juca în părul meu… am prins curaj… îi ţineam penisul cu o mână de la bază… intră încet până la jumate, îl scoteam afară… cu limba mă plimbam pe toată lungimea lui.
Era în extaz Marian. Eu mă excitasem… am început să mă mângâi uşor pe sâni… apoi mai puternic… mă încălzisem toată… am coborât mana şi am băgat-o în chiloţi.
Toţi ne priveau… erau râsete în cameră, din când în când se auzeau voci spunând… “aşa… bravo… mai cu talent”.
Îmi mângâiam labile… îmi trecuse jena, eram în plină acţiune. Aveam o poftă mare în ceea ce facem. Am introdus un deget un vagin, îl băgăm şi îl scoteam uşor… aaahhh ce bine era. Aveam gura plină, dar parcă aş fi vrut-o… în mine.
Nu mai voiam să mă opresc. Mişcările capului erau din ce în ce mai intense. Marian mă ţinea de cap… ofta şi spunea… “aşa baby, este minunat”.
M-am oprit brusc. M-am ridicat în picioare, mi-am dat pantalonii şi chiloţii jos. Toţi au rămas blocaţi. L-am apucat pe Marian de penis l-am tras după mine către canapea şi i-am zis “vreau să intri acum în mine”.
S-a dezbrăcat complet, mi-a dat bluza jos, s-a aşezat în genunchi… îmi gâdila uşor clitorisul cu limba… îmi plăcea, dar nu era ceea ce voiam. L-am tras de cap şi i–am zis din nou:
– Intră odată în mine…
S-a conformat, a intrat repede… era minunat… mă trăgea de sâni… mă penetra adânc… se mişca repede… un deget l-am băgat în gură, îl sugeam… oftam şi suspinam.
Marian transpirase… am dus şi cealaltă mână la clitoris, îl frecam intens… mă ţinea de coapse… din când în când se apleca şi îmi lua un sfârc în gură… apoi l-am prins de cap şi îl ţineam aşa…
Simţeam stări febrile ale corpului… îmi frecam clitorisul rapid… penisul lui intra rapid din mine… am început să tremur… aahhh… era minunat… aahhh… tremuram puternic.
Marian şi-a scos brusc penisul din mine… l-a frecat uşor… valuri întregi din sămânţa lui s-au scurs peste abdomenul meu… eu eram concentrată… aahhh… îmi frecam clitorisul de zor… îmi striveam sânii… tremuram… momentul mult aşteptat a venit.
Eram fericită, îmi muşcam uşor buzele şi zâmbeam.
Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Domnu’ Roz

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

