Noapte albă la hotel 2


… Am făcut duş. În camera mă aştepta blonda… urcata în pat. Un picior dezgolit, uşor ridicat, ieşea măreţ de sub pătură. Prezenţa mea nu se lăsa aşteptată. M-am furişat uşor pe sub pătură… i-am găsit picioarele… urcam încet către ea.
Pe alocuri o sărutăm, întâi pe gamba… mai sus către genunchi, pe coapsă. Picioarele ei s-au desfăcut primitor, că o floare. O invitaţie pe care nu o puteam refuza. …

O mângâiam încet pe partea interioară a piciorului, un sărut dulce o făceau să tresară de plăcere. Mă jucam cu ea. Întârziam momentul mult aşteptat. Am continuat şi pe celălalt picior în acelaşi ritm lent şi meticulos.
Apoi, puţin mai sus… mă îndreptam agale… am mângâiat-o pe coapse… am sărutat-o pe un picior, când pe altul. Ea aştepta cuminte momentul întâlnirii.
Eram din ce în ce mai aproape… pielea fină mă invita la un preludiu prelungit. Limba se plimba încet… suspine se făceau auzite… eram foarte aproape. Am sărutat-o încet… făceam cercuri în jurul feminităţii ei.
Din când în când, o gâdilam cu limba… mâinile ei se jucau în părul meu… abia aştepta să o gust. M-am oprit pe muntele lui Venus. Săruturi lente şi delicate i-am oferit. Încet… încet… m-am lăsat purtat de val, m-am îndreptat către punctul fierbinte.
Am ajuns la clitoris… întâi i-am dat un sărut puţin mă lung… cu limba l-am dezmierdat. Abia aştepta să fac acest lucru. Nu m-a grăbit deloc, îi plăcea ritmul meu delicat de a mă mişca.
Palmele şi-au făcut loc sub fesele ei… mă jucam cu ele… le strângeam uşor. Picioarele ei erau desfăcute la maxim.
I-am cuprins clitorisul cu buzele… limba se mişca delicat în jurul lui… în sensul acelor de ceasornic, în sens invers, sau făceam opturi în jurul lui.
Mă ţinea de cap, se juca în părul meu… torcea că o pisică, ofta şi suspina. Am decis apoi să cobor puţin mai jos. Întâi i-am sărutat labile delicat, apoi cu vârful limbii le-am atins încet… buzele le-am lipit de vulva ei… apoi cu toată limba făcut o mişcare de jos în sus.
Încet, încet mi-am făcut loc între labii… mă jucam cu ele… zgomote de plăcere se auzeau în toată camera… am intrat mai adânc… un oftat adânc din partea ei, cu mâinile mă ţinea de cap.
Mi-am scos mâinile de sub ea… îi căutam sânii… i-am găsit, mă jucam cu ei, . Uneori mă jucam cu sfârcurile.
Limba a pătruns toată… exploram interiorul… apoi am ieşit … ca să intru iar, şi iar… mi-am încordat limba, mă mişcam încet… o mână am dus-o la clitoris, îl masam încet. Mi-am apropriat buzele puternic, limba o penetra adânc.
Era în extaz. Ritmul mişcărilor mele au devenit mai rapide… la fel şi asupra clitorisului… din ce în ce mai repede. Ea mai avea puţin şi tipa de fericire.
Şi-a tras puţin picioarele către ea… să am o poziţie mai bună. Era deja mai bine. Ritmul era alert. Apoi… din ce în ce mai lent. Am scos limba afară… am început de jos, am urcat până la clitoris. La început, cu vârful limbii îl atingeam uşor… apoi mai mult… mi-am apropriat buzele, l-am cuprins.
Limba se mişca încet în jurul lui… m-am oprit… cu limba îl dezmierdam de jos în sus. La început încet… apoi mai repede… ea nu avea stare, se încorda, se foaia continuu…
O ţineam cu palmele de sâni… îi strângeam între palme… clitorisul era pus la zid de ritmul la care era supus. Mă mişcăm din ce în ce mai repede… începusem să simt furnicături la limbă.
Mă ţinea strâns de cap… îi lingeam clitorisul cu rapiditate… sfârcurile se întărise… mă apasă foarte tare… era în extaz total. O lingeam din ce în ce mai rapid… corpul ei nu avea stare… se foia… ofta şi suspina.
Simţeam cum rămăsesem fără aer… limba mă înţepa… mă apasa din ce în ce mai puternic. Îi simţeam fibrilaţiile, se apropria. Continuam… ştiam că va veni. Nu a durat mult… un zgomot de eliberare se auzi în cameră.
Tremura şi mă ţinea strâns. Câteva minute mă ţinut fix. După ce s-a mai liniştit m-a eliberat. M-a tras către ea. M-am apropiat de ea. M-a prins de cap şi m-a sărutat puternic, apoi mi-a zis:
– Cred că ştiu ce ţi-ar place…

Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Domnu’ Roz

2 gânduri despre „Noapte albă la hotel 2

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

