Străinul … din casă


Am descuiat uşa, am intrat în casă. Părea că nu este nimeni acasă. Mi-am lăsat geanta jos. De pantofi trebuia neapărat să mă descalţ. M-am sprijinit cu o mână de perete … am reuşit să desfac catarama de la un pantof apoi … cineva pe la spate mi-a spus mâinile la ochi.
M-am speriat… tremuram toată. Nu ştiam cum să reacţionez. S-a apropriat de mine … mă mirosea, voiam să ţip … eram blocată, fără reacţie. …

Apoi la ureche am auzit o voce calmă care mi-a spus:
– Nu te mişca … ai încredere în mine
Vocea îmi părea cunoscută. Am răsuflat uşurată. De undeva a apărut o eşarfă închisă la culoare. M-a legat la ochi. Stăteam în picioare nemişcată. Aşteptam să văd care este următorul pas. După ce m-a legat m-a luat în braţe şi m-a aşezat pe masa din living.
Nu scotea nici un cuvânt. M-a aşezat pe spate cu mâinile întinse. Simţeam ceva pe corpul meu care umblă. Avea ceva în mâna care trecea peste mine şi nu ştiam ce. A început de la pulpe, a urcat pe abdomen … voiam să ştiu ce anume era … a urcat mai sus. Prin eşarfă nu vedeam nimic.
A ajuns între sâni … era ceva delicat, fin la atingere, mă gâdila pe alocuri. Se apropria un miros cunoscut, părea a fi o floare. A urcat pe gât … mă gâdila … senzaţia de necunoscut mă incita … apoi pe obraz. Mirosea a trandafir.
L-a apropiat de nas … am tras aer în piept. Mirosul de trandafir proaspăt mi-a trezit toate simţurile. Stăteam nemişcată, o mână mi-a prins sânul drept, îl mângâia … pe rând mi-a tras sânii afară din sutien. Am simţit două buze care mi-au atins sfârcul … i-au luat pe fiecare … o mână cotrobăia pe sub fusta.
A ajuns între picioare. Îmi masa uşor păsărica. Era plăcut, îmi muşcam uşor buzele… sfârcurile se întărise sub atacul limbilor. O mână a intrat în chiloţii mei … abia aşteptam asta … un deget a intrat imediat înăuntru, făcându-mă să exclam de satisfacţie.
Stăteam întinsă pe masă cu braţele pe lângă corp. Gura lui s-a apropriat de păsărica mea. Ceva jucăuş se afla în interiorul meu. Era plăcut. I-am pus mâna pe cap şi apăsam cu putere. Era extraordinar.
Clitorisul îmi era dezmierdat … limba lui jucăuşă îi dădea târcoale. Mârâiam … picioarele mele îl strângeau strâns. Mi-a dat picioarele la o parte şi s-a îndepărtat de mine.
Am stat aşa câteva momente … voiam continuarea … doar nu m-a lăsat baltă?! … îmi mângâiam sânii, îi strângeam când … ceva tare şi gros a intrat adânc în mine … era perfect.
S-a culcat peste mine … sânii mei erau numai pentru el. Sugea hulpav … ca un nesătul … penetrarea a devenit alertă. Mi-am încolăcit picioarele în jurul său … mâinile mele se jucau în părul lui.
S-a oprit puţin din ritmul alert. Presa peste clitoris, se mişca aleatoriu … simţeam penisul său tare şi gros până în gât … a urcat mai sus pe mine … buzele sale le-a acoperit pe ale mele.
Ne sărutam cu pasiune … l-am cuprins cu braţele … mâinile şi-au făcut loc pe sub tricou … unghiile le-am fixat în carnea lui.
Răsuflam amândoi cu greu … mişcările corpului făceau penetrarea înceată, apoi … mai alertă … gâfâiam amândoi … se mişca din ce în ce mai repede … îmi venea să urlu.
Gura îmi era acoperită … zgomotele noastre se auzeau în surdină … se mişca şi mai tare … mi-am dezlipit gură de a lui … am scos un ţipăt de uşurare … el era obosit, mai avea puţin … mă penetra cu forţa … apoi a scos un sunet de eliberare.
A căzut peste mine. Greutatea lui aproape mă sufocase. Mă săruta, îmi mângâia obrajii. Mi-a dat jos eşarfa de la ochi şi mi-a spus:
– Bine ai venit acasă, iubito!
Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Domnu’ Roz

2 gânduri despre „Străinul … din casă

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

