În pat cu Ana 1


… După ce au venit părinţii ei, am plecat acasă să mă odihnesc. În minte mi-a rămas imaginea a ceea ce începusem. Nu-mi era deloc uşor să mă gândesc în altă parte.
Oboseala acumulată plus dorinţă arzătoare de a continua ceea ce am început nu mă lăsau să dorm. Într-un final am adormit. M-am trezit în jurul prânzului cu gândul la ea.
Am sunat-o şi i-am propus să ne vedem. A fost încântată… mi-a spus să trec pe la ea. Speram că părinţii ei să nu fie acasă …

În faţa uşii ei m-a cuprins emoţia, simţeam un gol în stomac. Ardeam de nerăbdare să o dezbrac. De data asta simţeam nevoia ca eu să am iniţiativa.

Mi-a deschis uşa… i-am zărit trupul frumos, dar cu chipul trist. Apoi am realizat că nu eram singuri acasă şi acesta era motivul supărării ei. Chiar dacă stăteam în camera ei, era foarte dificil să avem o apropriere intimă.
Soluţia a venit imediat. Să vină la mine acasă. A fost încântată. Nu a pierdut mult timp cu îmbrăcatul şi fardatul.
De data asta eram singuri. Numai avea cine să ne deranjeze. Uşa am încuiat-o, telefoanele le-am pus pe silenţios.
Am intrat în dormitor. Am început să o sărut, să o mângâi. Corpul meu se tot împingea în al ei, până când ne-am oprit de dulap. Îi ridicasem mâinile în sus le-am lipit de dulap. Gura îmi era flamanda după săruturile ei.
Sânii îi frământam pe rând. I-am eliberat mâinile… îmi doream să o dezbrac. Am început cu pantalonii care opuneau rezistenţă. Nasturii nu ţineau cu mine. După pantaloni a urmat restul hainelor. Era complet goală. Penisul era deja tare. Adrenalina o simţeam în tot corpul.
Nu puteam rezista tentaţiei să nu mă joc minunăţiile ei de sâni. Îi strângeam între mâini şi le sugeam sfârcul. Am coborât mai jos cu săruturile, pe abdomen, apoi în dreptul feminităţii ei. Un picior se arcui uşor pentru a-mi facilita o privelişte mai bună.
Suspina de fiecare dată când limba intra în vagin. Am ridicat-o în braţe şi am aşezat-o pe pat. S-a făcut comodă, mă aştepta să vin lângă ea. Cu o viteză fulgerătoare am rămasă fără textile. Am urcat peste ea, am început să ne sărutăm şi să ne mângâiem.
Penisul era tare ca piatra. Mi-am făcut loc încet între pulpele ei delicate… am pătruns-o dintr-o dată. Intrasem tot … aşteptam reacţia ei. Se încordase toată. Încet îmi şopti:
– Este mare … să te mişti încet.
Buzele noastre s-au apropiat, limbile jucăuşe se împreunau … o mână mângâia şi strângea un sân, iar altă îi mângâia interiorul coapsei.
Am început cu mişcări lente să ies şi să intru … mişcările au devenit mai largi … mă mişcăm încet … intram şi ieşeam. Plăceri cunoscute numai de ea o făceau să scoată sunete de plăcere. Mă strângea strâns.
Viteza mişcărilor se mărise… picioarele se ridicase uşor în sus… mâinile mă ţineau acum de fese şi apăsau în direcţia ei. Zgomote înalte scotea de fiecare dată când intrăm. Uneori erau doar sunete apoi îndemnul ei mă determină să măresc viteza:
– Aaaaa … da … aşa … aaaa … m-ai tare … îmi place … aaaa … mai tare …
Viteza începuse să scadă… apoi am intrat cu totul… apăsam pe clitorisul ei … mă mişcăm aleatoriu. Avea ochii închişi şi gura uşor deschisă. Un deget îi masa uşor buzele, apoi a intrat uşor în gură. Buzele s-au strâns. Simulam sexul oral.
Obosisem … aveam nevoie să-mi trag sufletul … m-am gândit că ar fi mai bine să schimbăm poziţia. M-am dat la o parte, am întors-o pe burtă şi i-am ridicat fundul spre mine. Imediat s-a conformat …

Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Domnu’ Roz

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

