Petrecerea Anei


Nu aş fi ratat pentru nimic în lume petrecerea pe care Ana a dat-o cu ocazia absolvirii liceului. O plăceam foarte mult, dar nu am avut curajul să-i mărturisesc ce simt pentru ea. Mă plăcea în felul ei, mai mult ca prieten, nu şi că iubit.

Era poate ultima oară când ne mai întâlneam. Cine ştie ce ne rezerva viitorul fiecăruia şi mi-ar fi părut rău să nu fiu prezent la ultima ei petrecere. Am fost prezent la toate petrecerile ei. De data asta era ceva mai special …

Era singura, iar părinţii ei erau plecaţi şi mai speram că între noi să existe o apropriere intimă. La petrecerile pe care le-a ţinut în trecut a avut mereu câte un iubit. Nu am fost niciodată eu.
Dorinţa de a o cunoaşte intim am păstrat-o numai pentru mine. Nu mă deranja deloc că a avut şi alţi parteneri sexuali. O relaţie de durată ar fi fost imposibil între noi datorită temperamentelor diferite, eu mai liniştit, iar ea mai vulcanică.
Spre dimineaţă, am mai rămas câţiva. Dormeau pe unde au apucat. Nu mă grăbeam să plec acasă, mai ales că numai eu şi ea eram singurii care nu dormeam. Eram aşezat pe fotoliu şi mă uitam la ea, într-o linişte deplină.
Puţinul alcool pe care îl consumasem îmi oferise puţin curaj. Dorinţele carnale erau pe măsură. Obosită, transpirată, de la atâta zbenguiala, se apropriase de mine şi se aşeză pe marginea fotoliului. Şi îmi spuse:
– Cred că a fost o petrecere reuşită..
– Aşa este, îi spun eu … era de aşteptat să fie aşa …
Fără să conştientizez mă las purtat de impulsul de moment şi îi spun:
– Acum m-am distrat cel mai bine … pentru că ai fost singură …
S-a uitat lung la mine, a zâmbit uşor, s-a apropriat de mine şi m-a sărutat pe buze. Atingerea buzelor ei m-au făcut să mă cutremur de plăcere. Am prins curaj şi am cuprins-o în braţe… ne sărutam cu pasional. Ana a alunecat încet peste mine, se cuibărise în braţele mele.
Instantaneu penisul s-a întărit, iar Ana a simţit acest lucru. Avea o poziţie favorabilă care îi permitea să simtă erecţia mea. Purta pantaloni scurţi, iar picioarele dezgolite le simţeam fine şi catifelate. Voiam mai mult decât să ne sărutăm, până ne lua şi pe noi somnul.
– Vrei să mergem în camera părinţilor tăi? Acolo nu doarme nimeni…, îi spun uşor la ureche.
– Credeam că nu mă mai întrebi odată! Îmi pierdusem orice speranţă.
M-am ridicat de pe fotoliu cu ea în braţe… m-a îndrumat către camera părinţilor. În cameră am aşezat-o pe pat, m-am întors să închid uşa camerei. Într-o clipă bluza ei a zburat pe jos, la fel şi sutienul.
Sânii ei mă fermecau şi îi priveam cu admiraţie în timp ce încercam să mă dezbrac de pantaloni. Păream stângaci în mişcări. Până m-am dezbrăcat de pantaloni şi bluză, parcă a durat o veşnicie.
Am rămas în chiloţi, la fel şi ea… mi-a făcut semn cu degetul arătător să vin mai repede. Am ajuns lângă ea … ne-am îmbrăţişat … săruturile noastre se regăseau … mâinile nu aveau astâmpăr … ne mângâiam şi ne sărutam cu foc.
Mâna ei mă mângâia peste chiloţi, la partea din faţă. Penisul se simţea înghesuit şi tare. Avea nevoie de o eliberarea. Eliberarea a venit o clipă mai târziu. Mâna ei a băgat mâna în chiloţi şi mi-a eliberat penisul nărăvaş.
Mâna ei delicată îl strângea uşor… cu mişcări lente în sus şi în jos, dezvelind capul penisului roşu de excitare. Mă săruta pe gât… apoi lingea lobul urechii. Era sublim. Mi-am umezit degetul mijlociu, l-am băgat mâna în chiloţii ei. Căutam uşor despărţitura dintre picioare.
Avea o piele foarte fină, curată, fără pic de păr. Am introdus uşor degetul umezit în vagin… suspine adânci şi-au făcut apariţia. Am continuat aşa câteva minute, eu jucându-mă cu vaginul, iar ea cu penisul.
Era plăcut… apoi ea a preluat iniţiativa … mi-a scos mâna din chiloţii ei şi mi-a făcut semn să stau aşa. Eram pe spate …  simţeam cum buzele şi limba ei îmi ofereau senzaţii minunate pe corpul meu. Mâna se juca cu penisul.
În timp ce se apropria de zona intimă… senzaţiile erau din ce în ce mai intense. Aveam ochii închişi şi mă lăsam purtat de val. Senzaţii de plăcere puternice am simţit atunci când mi-a cuprins glandul cu buzele… a început să-l lingă că pe o acadea. Limba ei dădea înconjurul penisului … apoi dispărea în gura ei primitoare.
Eram înnebunit … mă gândeam la o finalizare orală … mă jucam cu o mână în părul ei, iar cu cealaltă o mângâiam pe fese. Avea o plăcere deosebită să-mi facă felaţie, iar eu eram foarte satisfăcut. Gura îmi ţinea penisul captiv până la jumătate.
Prin părul ei atârnat îi vedeam buzele cărnoase cum se mulau în jurul glandului… aveam o privelişte minunată … când … a sunat soneria, cheia era în uşă pe interior … cine să fie la ora 4 dimineaţa?
Erau părinţii ei, veniseră mai devreme. Am întrerupt momentele de plăcere şi ne-am îmbrăcat iute. Părinţii ei nu au bănuit nimic …

Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Domnu’ Roz

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

