În dormitor 1


1… Am intrat în dormitor şi am aşezat-o pe pat. Imediat ea a început să se întindă şi să toarcă că o pisicuţă. Eu trebuia să pregătesc atmosfera. Am stins lumina şi am aprins lampa de veghe. O melodie lentă se auzea în surdină.
M-am apropriat de pat … m-a văzut că vin, s-a ridicat în picioare şi s-a apropriat de mine … m-a cuprins cu braţele. Buzele ei erau dornice de sărut, braţele mă mângâiau pe spate ,mă strângeau tare. Cu o mână o mângâiam uşor pe gât, iar cealaltă o mângâia şi strângea de fese …

Săruturile noastre erau din ce în ce mai fierbinţi. O mână rebelă găsise fermoarul rochiţei şi trase de el. Am ajutat-o să scape de rochie … am rămas mirat că pe sub rochiţa nu purta nimic.

M-am uitat în ochii ei … i-am cuprins sânii fermi cu mâinile, apoi am sărutat-o pe gură. Uşor săruturile mele aveau o tendinţă de coborâre. Mai întâi pe gât, şi într-o clipă am ajuns la sânii ei la care am salivat toată seara.
Îi lingeam sfârcurile pe rând, le-am prins cu buzele asemeni unui sugar. În timpul acesta şi-a lăsat capul uşor pe spate, iar mâinile se jucau în părul meu. Cu o oarecare forţa mâinile ei mă apăsau să cobor din ce în ce mai jos.
Când am ajuns la buric, am îngenunchiat, iar mâinile îi trasa conturul corpului oprindu-mă în dreptul feselor pe care le mângâiam. Gura fierbinte şi limba îi dădeau ei fiori de plăcere. Încet picioarele s-au desfăcut … i-am sărutat buzele feminităţii ei.
Poziţia era tare incomoda aşa m-am decis să o i-au în braţe să o aşez pe marginea patului. S-a întins pe spate, şi-a închis ochii … mă aştepta să continui. În genunchi, la marginea patului, era o altă abordare. Picioarele s-au deschis larg ca o invitaţie pe care nu o puteam refuza.
Mâinile mele cutreierau pe corpul ei, pe abdomen, pe sâni, pe pulpele interioare în timp ce îi sărutăm şi lingeam cu foc feminitatea. Mâinile ei îmi apăsau capul între pulpe. Îi găsisem clitorisul dornic de plăcere.
Ia început, l-am lins uşor, apoi l-am cuprins cu buzele, limba îşi făcea de cap într-un ritm neregulat, când mai încet, când mai tare. Brusc am simţit cum capul meu era prins între picioarele ei că într-o menghină, mâinile mă apăsau, iar pulpele strângeau. Abia puteam respira.
Icnetele ei erau din ce în ce mai dese şi mai puternice. Mă temeam să nu deranjez vecinii. Mă ţinea de păr şi mă apăsa, îmi ţinea capul prizonier. Ceva îmi spunea că trebuie să accelerez ritmul. Îi lingeam clitorisul din ce în ce mai tare… mâinile mele cuprinse sânii … îi strângeam uşor, îi mototoleam, apoi o încordarea a corpului, capul ei se mişca întruna şi… deodată simţi eliberarea.
În acele momente am simţit că nu mai am aer. Nu mai puteam respira, capul îmi era apăsat de mâinile ei, iar pulpele mă strângeau şi mai tare. Nu a durat mult şi ma eliberat din strânsoare, stătea pe spate mulţumită şi trăia bucuria orgasmului.
A stat aşa câteva minute, în timp ce eu o mângâiam lasciv pe corp. A deschis ochii, zâmbea la mine şi mi-a spus:
– Acum este rândul meu …

Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Domnu’ Roz

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

