Întâlnirea


1… După episodul ratat în care am rămas statuie şi am privit-o în autobus, mi-am propus să o găsesc, să o doresc, să o am alături măcar pentru o noapte. După câteva săptămâni am reuşit să o găsesc în aceeaşi zonă a oraşului în staţie de autobus.
Era ziua cea mare, urma să vină la mine să luăm cina împreună. Eram foarte agitat. Nu găseam nimic potrivit cu care să mă îmbrac. Mâncarea s-a ars.  Părea că va fi o cină ratată… se apropria ora de întâlnire …

În timp ce căutam o soluţie, se auzi sunetul la sonerie. Ea trebuia să fie. Şi am avut dreptate, am văzut-o pe vizorul de la uşă. Am deschis uşa, am văzut-o şi am rămas blocat.
Îmbrăcată într-o rochiţă albă semitransparentă, formele ei prindeau viaţa. Părul ei blond era lăsat uşor pe spate lăsând umerii dezgoliţi. Încălţată cu pantofi cu toc, picioarele păreau de vis. În timp ce o analizăm ea mi-a spus:
– Se pare că ţinuta pe care am ales-o este pe placul tău … pot intra?
– Da.. da… da, cum să nu, i-am spus, având o voce fără vlagă.
Îi explic că cina este compromisă şi că ar fi bine să mergem la un restaurant. Ideea mea nu i s-a părut rea, dar a ales să rămânem acasă. Pentru că ne era foame, am comandat câte o pizza.
Discuţiile noastre păreau interesante pentru amândoi, numai că, ochii îmi fugeau pe trupul ei şi acest lucru cred că l-a observat şi ea. Cum puteam să fiu la fel de concentrat când în faţa mea stătea o femeie grozavă, cu un decolteu generos? Picioarele ei îşi schimbau des poziţia, de pe un picior pe altul, parcă pentru a mă face atent.
În tot acest timp muzica lentă se auzea în surdină. Voiam să o strâng în braţe, păream timid în mişcări şi atitudine, dar nu voiam să o fac să se sperie. Ajutorul a venit din partea ei:
– Îmi place această melodie, vrei să dansăm?
– Mi-ar face plăcere, chiar voiam să te întreb dar mi-ai luat-o înainte.
Dansăm încet, ţinându-ne în braţe, mâinile mele o ţineau uşor de şolduri, iar ea mă ţinea de după gât … şi-a lăsat capul peste umărul meu. Paharul ei cu vin roşu era jumătate, nu cred că se îmbătase din jumate de pahar.
Poate savura melodia, trăia clipa în timp ce noi dansam iar gurile noastre au făcut o pauză. Mirosul parfumului ei mă înnebunea, voiam să o sărut, penisul dădea semne de trezire. Aş fi vrut să presez corpul meu de al ei, dar nu ştiam cum va reacţiona la penisul meu semierect.
Mă gândeam la ce o să zică dacă tot ea face următorul pas. O să creadă că nu am iniţiativă, că nu sunt bărbat. Melodiile curgeau, mă lipisem de ea din ce în ce mai tare, penisul se întărise şi nu părea să o deranjeze. Capul meu se sprijinea uşor pe al ei, adulmecând mirosul parfumului senzual.
Într-o clipă de rătăcire, buzele mele i-a dat un sărut pe gât. Urmă şi al doilea, iar ea nu a reacţionat. M-am oprit din sărutat şi am continuat dansul. Apoi, se auzi vocea ei:
– Ştii cum se cheamă ceea ce ai făcut mai devreme?
– Nu, îi răspund.
– Seducţie. Îşi ridică capul de pe umărul meu, se uită în ochii mei şi mă sărutase pe buze, iar apoi s-a retras şi stătea cu ochii închişi cu capul uşor pe spate. Am sărutat-o lung, în timp ce mâinile noastre se jucau pe trupul celuilalt.
– Cred că este timpul să vi cu mine, i-am spus. Am luat-o în braţe şi m-am dus către dormitor …

Materialele publicate pe acest blog intra sub incidenta dreptului de autor. 
Copierea, distribuirea si difuzarea neautorizata reprezinta o incalcare a dreptului de autor si se pedepseste conform legii. 
Pentru contact folositi adresa: domnuroz@yahoo.com

Domnu’ Roz

2 gânduri despre „Întâlnirea

  1. Proza de tip nou cu descrieri predominat sexuale, o idee poate veche dar nemaiscrisa de nimeni pana acum. Sunt convinsa ca o carte pe care ai tipari-o s-ar vinde poate mai bine decat revista Play boy – nu mai sta pe ganduri! Succes!

    Apreciază

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

