O zi călduroasă de vară


1Întâi i-am zărit sânii obraznici, cu decolteul adânc. Apoi pe ea, sumar îmbrăcată, de vară, în timp ce se urca în autobuz. Ochii nu-şi puteau lua privirea de la sfârcurile ieşite în relief, pe care mi-i imaginam că două alune.
Am realizat că nu pot să o privesc pe acesta “zâna” cu gura căscată şi saliva la gură. Discret, am măsurat-o din cap până în picioare. Pantalonii ei strâmţi îi scoteau în evidenţă fundul bombat şi pulpele pline, pe care le sorbeam din priviri …

Imaginaţia îmi juca feste. Stătea acolo în picioare lângă fereastră, cu mâna pe telefon şi butona de zor. Gândul mă ducea la imaginea în care ar putea arăta dezbrăcată în faţa mea, să o privesc mai întâi de sus până jos, rotindu-mă în jurul ei.

În acelaşi timp, în pantalonii mei “simţul datoriei” îşi făcu simţită prezenţa şi lăsa o urmă vizibilă pe partea stângă a pantalonului, deoarece vara nu-mi place să port chiloţi. Simt că mă strâng atunci când “peisajul” este pe măsura aşteptărilor.
Trebuia să fac ceva. Se întărise şi deveneam suspect în ochii celorlalţi călători. În timp ce o priveam pe acea scumpete de fată, m-am prefăcut că vreau să-mi aranjez tricoul, m-am răsucit puţin către o parte pentru a nu fi văzut şi discret am introdus mana în pantaloni, am apucat penisul cu mâna stângă şi l-am aşezat în poziţie de drepţi.
Era fierbinte, sângele fierbea de nerăbdare, capul aproape că ieşise afară. Am aşezat tricoul mai bine deasupra, cu speranţa că erecţia va trece neobservată.
Nu era suficient că ma delectam cu privirea, voiam să o ating cu vârful degetelor să o sărut peste tot, să nu omit nimic. Mă vedeam în postura de a fi noi doi în ipostaze intime, îmbrăţişaţi, săruturile şi mângâierile erau în plină acţiune.
Prins de euforia imaginaţiei şi cu penisul erect uit că trebuie să îmi fac cunoscute intenţiile de a o cunoaşte. În timp ce curajul negocia cu mine şi mă hotărâsem să intru în vorbă cu ea, brusc a coborât grăbită în staţie.
Am ratat să intru în discuţie cu ea, să aflu cum o cheamă şi bineînţeles numărul de telefon. Uşile s-au închis şi am rămas cu buză umflată, plină de dorinţe carnale.
În timp ce autobuzul se îndepărta, mi-a venit ideea să călătoresc mai des prin acesta parte a oraşului, având speranţa reîntâlnirii…
Materialele publicate pe acest blog intră sub incidenţa dreptului de autor.
Copierea, distribuirea şi difuzarea neautorizată reprezintă o încălcare a dreptului de autor şi se pedepseşte conform legii.
Pentru contact folosiţi adresa
: domnuroz@yahoo.com

Domnu’ Roz

Un gând despre „O zi călduroasă de vară

Ce parere ai despre aceasta poveste? Dar despre blog?

